اجرای فرایند انتخابات شورایاری ها طی یك ماه آینده

اجرای فرایند انتخابات شورایاری ها طی یك ماه آینده

به گزارش بیمه خانه رئیس شورای شهر تهران از تعیین تكلیف انتخابات شورایاری ها طی یك ماه آینده اطلاع داد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران بعد از ترك جلسه شورا با اشاره به اینكه امروز طرح اصلاح اساسنامه تیپ شركت ها و سازمان های شهرداری تهران روی میز بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: البته این اصلاحیه قبل از این به تصویب رسیده بود اما وزارت كشور طی نامه ای كه به پیروز حناچی - شهردار تهران - ابلاغ كرده است ایرادات لفظی به این مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینكه عمده تغییرات عبارتی بود، اظهار داشت: اساسنامه ها یك شكل هستند و بر همین مبنا از ما خواسته بود برخی الفاظ را تغییر دهیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال كه سرانجام ادغام معاونت و سازمان های شهرداری تهران به كجا رسید، اظهاركرد: نامه های اولیه ارسال شده اند اما پیشنهادی مطرح نشده و تنها شیوه و روش آن اعلام شده است.

وی در مورد نامه اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس جمهوری - به محمدباقر نوبخت در مورد وضعیت متروی تهران اظهار داشت: دستورات به بانك مركزی، وزارت كشور و سازمان برنامه و بودجه داده شده است و دیگر وظیفه شورای شهر نیست كه در امور اجرایی دخالت كند بلكه باید شهرداری آنرا پیگیری كند.

رئیس شورای شهر تهران در مورد تجمع مینی بوس داران هم با اشاره به اینكه محسن پورسیدآقایی - معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران - به من قول داد كه پیگیری و مشكل آنان را حل می كند، اظهاركرد: باید از وی در مورد آخرین وضعیت سوال شود.

وی در مورد افتتاح خطوط جدید مترو هم اظهار داشت: امكان افتتاح وجود دارد اما تجهیزات متحرك نداریم. با آغاز به كار خطوط جدید تعداد سفرها افزایش می یابد اما توانایی تأمین تجهیزات و واگن را نداریم چونكه جهت راه اندازی خطوط جدید قطارها را از دیگر خطوط به خطوط جدید منتقل می كنند كه این راه درستی نیست.

هاشمی با اشاره به اینكه هم اكنون ۱۰۰۰ واگن كم داریم، اظهاركرد: سن فرسودگی واگن ها ۳۰ سال است و الان ما هیچ واگن فرسوده ای نداریم. هر چند كه گفته می شود قطارهای قدیمی در حدود یك میلیون كیلومتر تردد داشته اند كه می بایست بازنگری (overhaul) شوند.

وی در مورد انتخابات شورایاری هم با اشاره به اینكه از فردا استارت انتخابات زده می شود، اظهار داشت: بر مبنای برنامه ریزی های انجام شده در یك مدت یك ماهه انتخابات شورایاری ها تعیین تكلیف می شود.




1398/04/02
13:47:50
5.0 / 5
4903
تگهای خبر: تجهیزات , ترافیك , حمل و نقل , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
بیمه خانه Bime khane