جانشین فرمانده فراجا:

پلیس به وظایف و تکالیف خود در قالب قانون عمل خواهد کرد

پلیس به وظایف و تکالیف خود در قالب قانون عمل خواهد کرد

به گزارش بیمه خانه، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رسالت سنگین پلیس در عرصه امنیت اجتماعی و حفظ شئون اسلامی اظهار داشت: پلیس به وظایف و تکالیف خود در قالب قانون عمل خواهدنمود.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار قاسم رضایی ظهر پنجشنبه در کمیسیون عملیات فراجا در گیلان که با حضور مسؤولان انتظامی در سالن شهید سلیمانی برگزار گردید، اظهار داشت: عمل به تکالیف و وظایف ذاتی در برقراری امنیت و نظم عمومی و پاسخ به مطالبات مردمی و مسئولان و همین طور ایجاد آرامش روانی برای مسافران از اهداف مهم پلیس در استانهای مسافر پذیر است.
وی با اعلان اینکه طرح سالم سازی سواحل و انتظام بخشی تفرجگاه ها و معابر شهری با هدف فراهم آوردن بستری مناسب و امن همراه با آرامش برای مسافران هر ساله به اجرا در می آید، اضافه کرد: حضور مسافران در سواحل و تفرجگاه های استانهای شمالی کشور، ماموریت های پلیس را از نظر امنیتی، ترافیکی و انتظام بخشی گسترده تر می کند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تهدیدات نرم دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی اضافه کرد: مجموعه انتظامی به وظایف و تکالیف خود در قالب قانون عمل خواهدنمود.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اهمیت پاسداری از ارزش ها و جلوگیری از انجام اقدامات خلاف شئون اسلامی در سواحل و تفرجگاه ها اشاره کرد: پلیس علاوه بر حفظ نظم، امنیت و آسایش عمومی و تسهیل در عبور و مرور و تردد مسافران در محورهای مواصلاتی، در کنار سایر دستگاهها و نهادهای فرهنگی، رسالت سنگینی در عرصه امنیت اجتماعی و حفظ شئون اسلامی برعهده دارد.
سردار رضایی با اعلان اینکه هدف اصلی پلیس از اجرای طرح های سالم سازی سواحل و تفرجگاه ها، حفظ امنیت و آسایش عمومی و کاهش لطمه های اجتماعی است گفت: برخورد با ناهنجاری ها در سواحل و تفرجگاه ها رسالت ترک نشدنی پلیس است.
وی در آخر با تأکید بر اشراف اطلاعاتی و انجام هدفمند ماموریت های سازمانی اشاره کرد: پلیس با مشارکت سایر دستگاهها و همکاری مجموعه قضائی بدنبال ایجاد امنیت پایدار و محیطی سالم در سواحل و تفرجگاه ها است.


منبع:

1403/03/18
12:00:45
5.0 / 5
333
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , ترافیك , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
بیمه خانه Bime khane