رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

تعامل سازنده پلیس با مردم برای تامین نظم و امنیت جامعه

تعامل سازنده پلیس با مردم برای تامین نظم و امنیت جامعه

بیمه خانه: رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینكه پلیس برای تامین نظم و امنیت جامعه تعامل سازنده ای با مردم دارد، اظهار داشت: یگان حفاظت شهرداری تهران با اقتدار كامل برای تولید انضباط شهری تلاش می كند.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار محمد شرفی در مراسم تكریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح كرد: یگان حفاظت شهرداری بعنوان بازوی شهرداری برای برقراری نظم و انضباط شهری ایفای وظیفه می كند.
وی اضافه كرد: در سایه اقتدار و تلاش های خستگی ناپذیر كاركنان یگان حفاظت شهرداری و حمایت های سازنده شهردار، فرایند جمع آوری متكدیان وكارتن خوابان، ساماندهی دست فروشان و تولید امنیت در تفرج گاه ها، رفع سد معبر، پیشگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز و... و. از عملكردهای خوب این یگان است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینكه یگان حفاظت مسئولیت صیانت و حفاظت از این مجموعه را دارد، تصریح كرد: شهرداری در بحث رفع تهدید های حوزه انسانی، زیستی، امور عمرانی و خدماتی رفاهی در شهر ها فعالیت دارد و یگان حفاظت در كنار شهرداری كه كارهای بسیاری برای رفاه شهروندان انجام می دهد فعالیت ارزشمند ای دارد و با اقتدار كامل برای تولید انضباط شهری تلاش می كند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با اشاره به انتصاب سردار كریم بیات بعنوان فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، بیان كرد: ایشان چهره ای شناخته شده در مجموعه پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هستند و مسئولیت های مختلفی در نیروی انتظامی داشته اند، سردار بیات؛ فردی كارآمد، پیگیر، وقت گذار در امور و دقیق هستند و انتظار می رود كه در مسئولیت جدید ضمن پیگیری نقشه راهی كه سردار علیپور خیلی خوب پی ریزی كردند برنامه های نوآورانه و تجربیات سازنده خویش را به كار گیرند تا شرمنده شهدا و خانواده های ایشان نشویم و ان شاءالله درسمت فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران هم منشأ خیر و بركات باشند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: لازم می دانم از زحمات سردار محمد رضا علیپور؛ فرمانده پیشین یگان حفاظت شهرداری تهران هم تشكر و قدردانی كنم كه همواره با مسئولیت پذیری و سخت كوشی در جهت اهداف پلیس پیشگیری ناجا، تلاش داشتند.
وی در انتها ضمن تشكر از شهردار تهران و مجموعه شهرداری به خاطر پشتیبانی همه جانبه از یگان حفاظت شهرداری تصریح كرد: پلیس با اقتدار برای تامین نظم و انضباط شهروندان به طور شبانه روزی در كنار سایر بخش های دولتی و نهاد های اجتماعی حضور دارد.

1397/11/09
18:33:45
5.0 / 5
4867
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane