پاسخ هاشمی به پرسشی درباره حادثه دانشگاه آزاد

پاسخ هاشمی به پرسشی درباره حادثه دانشگاه آزاد

بیمه خانه: محسن هاشمی در پاسخ به سوالی در خصوص اینكه چرا به حادثه دانشگاه آزاد واكنش نشان نداید، چونكه می گویند این ساختمان در زمان پدر شما ساخته شده، به شوخی اظهار داشت: ˮقرار شد پدر به پسر كاری نداشته باشد.ˮ



به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به چرایی برگشت اغلب طرح ها به كمیسیون های تخصصی اظهار داشت: اعضای شورا به صورت جدی مسائل را دنبال می كنند و وقتی مسائل مختلف در صحن شورا مطرح می گردد نظرات مابقی اعضا هم احصا شده و به جهت اینكه مصوبه بهتری تصویب نماییم. برای در نظر گرفتن پیشنهادات، طرح ها به كمیسیون ها برگشت داده می شود.

وی در واكنش به تجمع پیمانكاران در مقابل ساختمان شورای شهر، اظهار داشت: دقت داشته باشید كه این افراد منظورشان شورا نیست. چون كه شهردار تهران هم در این ساختمان مستقر است و مخاطب آنها شهردار است.

وی با اشاره به اینكه در جلسه هم اندیشی مبحث پرداخت مطالبات پیمانكاران از روش 80 – 20 یا 90-10 مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: بر این اساس پیمانكارانی كه طلب كمتری دارند اما تعدادشان بیشتر است در اولویت پرداخت قرار می گیرند و شهرداری با پیمانكارانی كه طلب بیشتری دارند مذاكره می كنند و حناچی قول داده است كه این مسائل را بررسی كند.

وی در مورد لایحه بودجه 98 دولت و كم شدن سهم شهرداری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده، گفـت: شورای عالی استان ها جلسات زیادی در این زمینه برگزار كرده است و حتما این مسئله را دنبال می نماییم تا حقی از شهرداری ها ضایع نشود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینكه چرا به حادثه دانشگاه آزاد واكنش نشان نداید، چون كه می گویند این ساختمان در زمان پدر شما ساخته شده، به شوخی اظهار داشت: قرار شد پدر به پسر كاری نداشته باشید.




1397/10/11
13:32:40
5.0 / 5
4638
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
بیمه خانه Bime khane