سردار رحیمی:

جرایم سازمان یافته در تهران نداریم

جرایم سازمان یافته در تهران نداریم

به گزارش بیمه خانه فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با محسنی بندپی ضمن تبریك انتصاب وی بعنوان استاندار تهران اظهار داشت: پلیس تهران بزرگ با همه توان در كنار استانداری برای تامین امنیت و آرامش مردم قرار دارد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه روسای پلیس های تخصصی در دیدار با محسنی بند پی ضمن تبریك به انتصاب وی بعنوان استاندار تهران اظهار داشت: پلیس تهران بزرگ با همه توان در كنار استانداری تهران برای تامین امنیت و آرامش مردم قرار دارد.
سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در این دیدار اظهار داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با رویكرد جامعه محوری و مردم داری در طول دو سال قبل كوشیده در گام نخست برپایه نیازهای جامعه در سطح تهران بعنوان ام القرای جمهوری اسلامی كه همه اقدامات در آن الگوی كشوری است، حركت نماید و با افتخار اعلام می نماییم كه جرایم خشن طی دو سال اخیر در تهران كاهش چشمگیر داشته و همچنیم جرایم سازمان یافته در تهران نداریم.
وی اضافه كرد: پلیس پایتخت تولید فضای مناسب برای عرضه خدمات انتظامی و پلیسی مطلوب به اقشار جامعه و تكریم ارباب رجوع را با محوریت رعایت حقوق شهروندی حتی رعایت حقوق متهمین را در دستور كار دارد.
سردار رحیمی با اشاره به اینكه پلیس آنجا كه باید با اقتدار و قدرت با مجرمین و متخلفین برخورد می كند اضافه كرد: در پلیس راهنمایی و رانندگی اجرای طرح «طاهر» برای برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی در حال اجرا می باشد و خودروهای فاقد پلاك، دودزا و خودروهایی كه بدون مجوز وارد طرح ترافیك می شوند و رانندگانی كه با رفتار نامتعارف در معرض برخورد قانونی هستند در حال اجراست.
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح «رعد» پلیس پیشگیری پایتخت عنوان كرد: در این طرح كلانتری ها مكلف شده اند حوزه خویش را از مجرمین، قانون شكنان، متخلفان و خرده فروشان مواد مخدر پاكسازی كنند كه ابتكار نویی در پلیس پایتخت است.
وی به اقدام پلیس اطلاعات و امنیت در برخورد با ارازل و اوباش در پایتخت اشاره نمود و اضافه كرد: اراذل و اوباشی كه تفرجگاه ها را پاتوق خود قرار دادند و تولید مزاحمت می كنند در چند پارك مورد هدف این طرح هستند و حتی در باشگاه های بدنسازی و قهوه خانه ها هم این طرح اجرا می گردد.
سردار رحیمی افزود: در بخش اماكن هم پلیس پایتخت تلاش می كند خدمتگزار خوبی برای بازاریان، كسبه و اصناف باشد و فضایی تولید كند تا كسب و كار و تجارت در همه بخش های در رابطه با صنوف و تجار به راحتی صورت گیرد.
به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ در حوزه پلیس آگاهی طرح برخورد با سارقان و مجرمان حرفه ای جرایم باندی و سازمان یافته به صورت جدی در دستور كار است و تلاش می نماییم به سراغ عناصر و عوامل اصلی جرم برویم.
رئیس پلیس تهران بزرگ با تاكید براینكه پلیس فتا و جرایم سایبری با اجرای طرح های مختلف روزانه صدها پرونده كلاهبرداری و مسائل اخلاقی را رصد و پیگیری می كند اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر هم همزمان با قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر بخصوص در وضعیت معتادان متجاهر اقدام می كند.
وی با اشاره به اینكه پلیس پایتخت با همه توان در كنار استانداری تهران بعنوان مجموعه ای تامین كننده امنیت و آرامش مردم قرار دارد عنوان كرد: در دو سال قبل بیشترین میزان كاهش جرایم خشن در تهران را شاهد می باشیم.
سردار رحیمی در انتها به لزوم تولید ۴۰ كلانتری در استان تهران هم اشاره نمود و اضافه كرد: ۱۷ پرونده بزرگ اقتصادی در تهران طی كمتر از دو سال در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت و تلاش می نماییم وضعیت مطلوبی در امنیت همه بخش ها برای مردم استان تهران فراهم نماییم.

1397/10/02
20:13:43
5.0 / 5
4551
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , پلیس آگاهی , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane