رئیس پلیس فتا استان سمنان:

بسته شدن كانال سریالی ملكه ایران در سمنان، متهم ۳۱ساله دستگیر شد

بسته شدن كانال سریالی ملكه ایران در سمنان، متهم ۳۱ساله دستگیر شد

بیمه خانه: رئیس پلیس فتا استان سمنان از بسته شدن كانال سریالی ملكه ایران در سمنان آگاهی داد و اظهار داشت: در این راستا متهم ۳۱ ساله شناسایی و دستگیر شد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سرهنگ حسین صادقی كاشان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینكه كانال سریالی ملكه ایران بسته شد، اظهار داشت: ادمین این كانال در فضای مجازی تصاویر غیراخلاقی را منتشر می كرد كه بلافاصله رسیدگی به این سوژه در دستور كار پلیس فتا قرار گرفت.
وی ضمن بیان اینكه پلیس فتا رسیدگی به این لطمه ها و تهدیدات در فضای مجازی را پیگیری و رصد می كند، افزود: با عنایت به همین وظیفه ذاتی پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی ادمین این كانال های غیرمجاز شناسایی شد.
رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینكه در همان اقدامات كارشناسی و فنی پلیس، متهم ۳۱ساله مجرد شناسایی و دستگیر شد، اظهار داشت: این متهم ابتدا منكر هرگونه تخلف شد اما پس از مشاهده ادله به گناه خود اعتراف و هدف خودرا تبلیغات برای افزایش اعضا عنوان نمود.
صادقی كاشان در ادامه اشاره كرد: انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی برمبنای ماده ۷۴۲ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات جرم شمرده می شود و سفارش میگردد خانواده ها بیشتر در جریان اقدامات جوانان قرار گیرند.
وی افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك پیرامون مشكلات سایبری موارد خودرا در سایت پلیس فتا قسمت گزارش های مردمی ثبت كنند تا در دستور كار رسیدگی قرار گیرد.

1397/09/21
15:13:25
5.0 / 5
4568
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , فرماندهی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane