فرمانده انتظامی استان سمنان:

وقوع ۷ فقره سانحه فوتی در استان سمنان، ۹ نفر جان باختند

وقوع ۷ فقره سانحه فوتی در استان سمنان، ۹ نفر جان باختند

بیمه خانه: سمنان-فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینكه طی چهار روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان هفت فقره سانحه منجر به فوت رخ داده است، اظهار داشت: در مجموع این حوادث ۹نفر جان باختند.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار روح الامین قاسمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینكه از سه شنبه ۱۵ آبان تا جمعه هجدهم آبان ماه سال جاری هفت فقره سانحه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی به وقوع پیوسته است، اظهار داشت: در مجموع این حوادث ۹ نفر جان باختند كه علت بیشتر وقوع این حوادث به عدم توجه جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده منتهی میگردد.
وی بابیان اینكه در چهار شبانه روز گذشته ۳۶ فقره سانحه جرحی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، افزود: در مجموع این حوادث ۹۹ نفر مجروح برجای گذاشت كه این مصدومان به مراكز درمانی منتقل شده یا به صورت سرپایی درمان شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینكه دوربین های هوشمند كنترل سرعت تردد ۲۹ هزار و ۳۰۰دستگاه خودرو را از سمت تهران ثبت كردند، اظهار داشت: از سمت مشهد باز ورود ۳۶ هزار خودرو به ثبت رسیده است كه برای كاهش تلفات سوانح و حوادث توجه به محدوده ترانزیتی تهران-مشهد و بالعكس امری ضروری خواهد بود.
قاسمی بابیان اینكه پلیس در مواردی باز اعمال قانون خودروها به هیچ وجه مماشات نخواهد كرد و با رانندگان حادثه ساز به شدت برخورد می كند، اشاره كرد: در این راستا ۷۹ دستگاه وسیله نقلیه باز به سبب ارتكاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توسط مأموران پلیس راهور و راه استان توقیف شده است.
وی افزود: علاوه بر رعایت موارد ایمنی از طرف رانندگان، رفع نقصها موجود و ارتقاء ایمنی خصوصاً در جاده های استان سمنان به خصوص محدوده محور تهران مشهد و بالعكس نیازمند نگاه ملی است.

1397/08/20
14:36:58
5.0 / 5
4670
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , پلیس راهور , فرماندهی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane