رونق بخشی به مشاغل خانگی در دستور كار شهرداری تهران

رونق بخشی به مشاغل خانگی در دستور كار شهرداری تهران

بیمه خانه: معاون توانمندسازی و كارآفرینی این سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اجرایی كردن طرح «حركت» به مشاغل خانگی و كسب و كارهای خرد و كوچك رونق می دهد.



رمضان لطفی در گفت و گو با ایسنا در تشریح طرح حركت اظهاركرد: سازمان رفاه، خدمات و مشاركت های اجتماعی شرایطی را در سرای محلات شهر تهران در قالب پنجره واحد فراهم نموده است تا درخواست علاقه مندان جهت راه اندازی مشاغل خانگی برای دریافت مجوزهای قانونی تسریع شود و از تسهیلات لازم جهت راه اندازی كسب و كاربهره مند شوند.

وی همینطور توسعه شبكه های بازاریابی، اطلاع رسانی، تجمیع ظرفیت ها، بهره برداری از دانش و مهارت و تجارب را بعنوان اركان مهم و اساسی در این طرح ذكر كرد و اظهار داشت: تعامل بهینه و مناسب حوزه مدیریت شهری با دبیرخانه اشتغال و مشاغل خانگی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، یكی از مزیت های مهم و پایدار جهت تولید و تقویت جریان و شبكه سازی با رویكرد توسعه این گونه مشاغل است.

وی با تاكید بر اینكه تنها متولی كار آفرینی در شهرداری تهران، سازمان رفاه، خدمات و مشاركت های اجتماعی است، اظهاركرد: معاونت توانمند سازی و كارآفرینی این سازمان با همكاری و مشاركت اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی و اداره آموزش كل فنی و حرفه ای استان تهران دست به این اقدام در جهت پشتیبانی از كسب و كارهای خرد و خانگی زده است.

لطفی در انتها تصریح كرد: در تلاش هستیم در حوزه مدیریت شهری شرایطی را فراهم آوریم تا صاحبان كسب و كار، كارآفرینان و شركت های دانش بنیان در بستری فنی و تخصصی به رقابت پردازند.




1397/08/14
12:51:04
5.0 / 5
4853
تگهای خبر: خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane