سردار اشتری:

تحریم ها نمی تواند از اقتدار و توان نیروهای مسلح بكاهد

تحریم ها نمی تواند از اقتدار و توان نیروهای مسلح بكاهد

بیمه خانه: فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: تولید شناور كلاس حیدر توانسته نیاز كشور به این تجهیزات از خارج را برطرف كند و نشان داده كه تحریم ها نمی تواند از اقتدار و توان نیروهای مسلح بكاهد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در آئین الحاق شناور كلاس «حیدر» به ناوگان مرزبانی نیروی انتظامی كه بامداد امروز (دوشنبه) در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس برگزار شد، گفت: الحاق شناورهای كلاس حیدر به ناوگان مرزبانی نیروی انتظامی حركتی بسیار مثبت در جهت افزایش توان بازدارندگی و افزایش امنیت كشور است.
وی افزود: نیروی انتظامی توانسته با مجاهدت های نیروهای خود، امنیت خوبی را در عرصه اقتصادی و امنیتی به وجود آورد و تولید شناور كلاس حیدر توانسته نیاز كشور به این تجهیزات از خارج را برطرف كند و نشان داده كه تحریم ها نمی تواند از اقتدار و توان نیروهای مسلح بكاهد.
سردار اشتری اظهار داشت: واحدهای تحقیقاتی نیروی انتظامی و وزارت دفاع باید با همكاری بیشتر، نیازهای كشور را تأمین كند و امروز به بركت جمهوری اسلامی و همت نیروهای مسلح وضعیت بسیار خوبی در مرزهای خشكی و دریایی داریم و مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات هستیم.
وی اشاره كرد: ما امروز دارای یك امنیت پایدار در سطح منطقه و جهان هستیم و این مهم با فرماندهی معظم كل قوا و تلاش نیروهای مسلح و همكاری مردم شریف صورت گرفته است و رشد و پیشرفت ما همچنان ادامه خواهد داشت.


منبع:

1398/04/17
13:21:25
5.0 / 5
4930
تگهای خبر: انتظامی , تجهیزات , فرماندهی , نیروی انتظامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
بیمه خانه Bime khane