تبدیل پادگان نیروی هوایی به موزه

تبدیل پادگان نیروی هوایی به موزه

به گزارش بیمه خانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تبدیل پادگان نیروی هوایی منطقه ۱۳ به موزه خبرداد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، محمدرضا جوادی یگانه ضمن بازدید از پادگان نیروی هوایی منطقه ۱۳ اظهار داشت: با تاكیدات پیروز حناچی - شهردار تهران- قرار شد كه این پادگان به موزه تبدیل و درهای آن به روی عموم مردم باز شود تا از فداكاری ها و رشادت های نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی و آمادگی آنها قبل از انقلاب و مواجهه با دشمنان كه بخشی از آن به پس از انقلاب منتقل شد، آگاه شوند.

وی با اشاره به تاریخ پیوسته نیروی هوایی از دوران پهلوی تا پس از انقلاب اظهاركرد: هرگونه ارتباط و آشنایی با این تاریخ درخشان و تحولات و افتخارات نیروی هوایی می تواند به مردم و درك تاریخی شان كمك نماید. اینها مسائلی هستند كه می توانند به اطلاعات تاریخی مردم و بخصوص دانش آموزان تهرانی و سایر شهرهای كشور بیفزایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مورد نحوه آماده سازی این موزه اظهار داشت: بازسازی و آماده كردن این موزه برعهده شهرداری و فضا و همه امكانات پرارزش آن متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.

بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، او در آخر ضمن ابراز امیدواری از بازگشایی این موزه تا هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور اظهاركرد: در نظر داریم موزه دفاع مقدس را هم به این مكان منتقل نماییم و از ظرفیت بالای این موزه برای آشنایی مردم با تاریخ نیروی هوایی و جنگ تحمیلی استفاده نماییم.





منبع:

1398/03/29
14:46:41
5.0 / 5
5518
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
بیمه خانه Bime khane