اخبار كوتاه انتظامی خراسان شمالی؛

كشف لاستیك های میلیاردی قاچاق در خراسان شمالی

كشف لاستیك های میلیاردی قاچاق در خراسان شمالی

به گزارش بیمه خانه كشف لاستیك های میلیاردی قاچاق و دستگیری سارقان حرفه ای با 45 فقره سرقت در بجنورد از مهم ترین عناوین اخبار امروز انتظامی خراسان شمالی است.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، فرمانده انتظامی خرسان شمالی با اشاره به كشف ۱۸ حلقه لاستیك كامیون قاچاق در بجنورد، اظهار نمود: در امتداد برخورد با ورود كالای قاچاق به استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز در حین گشات زنی در حوزه استحفاظی به یك دستگاه نیسان مشكوك و بلافاصله آنرا متوقف كردند.
سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینكه ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۸ حلقه لاستیك خودروی سنگین كه فاقد هرگونه مدارك و بارنامه بود را كشف و ضبط كردند، اضافه كرد: در بررسی به عمل آمده ارزش این كالا یك میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شد.
مظاهری با اشاره به اینكه در این رابطه یك نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، اظهار داشت: متهم بعد از تشكیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
كشف دام غیرمجاز میلیاردی در خراسان شمالی
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه از كشف ۱۷۲ راس دام غیرمجاز و توقیف یك دستگاه كامیون خبرداد و اظهار داشت: عوامل انتظامی در اجرای طرح مقابله با قاچاق كالا و ارز به یك دستگاه كامیون حامل ۱۷۲ راس گوسفند غیر مجاز مشكوك و آنرا در پاسگاه اسدلی توقیف كردند.
مظاهری اضافه كرد: با بررسی ماموران مشخص شده دام های غیر مجاز از شهرستان مانه و سملقان بارگیری و به طرف اسفراین و مقصد سبزوار در حال تردد بوده كه توقیف شدند.
وی بیان كرد: در این رابطه دو نفر متهم، یك نفر راننده و یك نفر صاحب مال دستگیر كه بعد از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی عرضه شدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: با بررسی كارشناسان ارزش اموال مكشوفه پنج میلیارد ریال برآورد شده كه متهمین، خودرو و اموال مكشوفه جهت تكمیل پرونده به مركز تعزیرات حكومتی معرفی و تحویل داده شدند.
۱۲ سارقان حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت به دام افتادند
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به دستگیری ۱۲ سارق حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت در بجنورد، اظهار نمود: به دنبال اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله سوژه برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ رضا عرب زاده با اشاره به اینكه كارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خودرا به شكل گسترده شروع كردند، اضافه كرد: با تلاش شبانه روزی در نهایت كارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی كنند.
عرب زاده با اشاره به اینكه كارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، اشاره كرد: در یك عملیات غافلگیرانه ۱۲ سارق حرفه ای دستگیر و برای تكمیل تحقیقات و تشكیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.
وی افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۴۵ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماكن خصوصی، موتورسیكلت و … اعتراف كردند.
دستگیری سارق حرفه ای با ۱۰ فقره سرقت منزل و مغازه در بجنورد
فرمانده انتظامی بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای با ۱۰ فقره سرقت منزل و مغازه در این شهرستان آگاهی داد.
سرهنگ علی پاكدل اظهار نمود: به دنبال اعلام خبری در خصوص وقوع چند فقره سرقت از منزل و مغازه در سطح شهرستان بلافاصله سوژه با جدیت در دستور كار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
پاكدل با اشاره به اینكه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، اضافه كرد: در یك اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند این سارق حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل كنند.
وی افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از منزل و مغازه در سطح شهرستان اعتراف كه در نهایت بعد از تشكیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
دستگیری سارقان ادوات كشاورزی با اعتراف به ۷ فقره سرقت در شیروان
فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری دو سارق اداوات كشاورزی با اعتراف به هفت فقره سرقت در این شهرستان آگاهی داد.
سرهنگ مسعود وحیدی اظهار نمود: به دنبال چندین فقره سرقت ادوات كشاورزی در سطح شهرستان شیروان، سوژه بصورت ویژه در دستور كار مأموران كلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
وحیدی در ادامه با اشاره به اینكه مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق شدند، اشاره كرد: متهمان در بازجویی های اولیه به هفت فقره سرقت اعتراف كردند.
وی با اشاره به اینكه در این رابطه یك نفر مالخر نیز دستگیر شد، اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده متشكله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
واژگونی تویوتا یك كشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
فرمانده انتظامی شیروان همین طور از ۲ مصدوم و یك كشته در محور اصلی شیروان به فاروج بر اثر واژگونی آگاهی داد.
وحیدی اظهار نمود: روز جمعه برابر اعلام مركز فوریت های پلیسی در خصوص یك مورد واژگونی در محور شیروان به فاروج، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینكه با بازگشت ماموران به محل حادثه مشخص شد یك تویوتا به سبب عدم كنترل خودرو واژگون شده، اضافه كرد: در این حادثه سه نفر مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شیروان در ادامه با اشاره به اینكه یكی از سرنشینان خودرو به سبب شدت جراحت در بیمارستان جان خودرا از دست داد، اشاره كرد: كارشناسان پلیس راه، علت این حادثه ها را عدم كنترل خودرو به سبب خواب آلودگی راننده تویوتا كاپرا اعلام نمودند.

1398/03/12
15:36:31
5.0 / 5
4920
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , پلیس آگاهی , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
بیمه خانه Bime khane