نادعلی در چهارشنبه های فرهنگی مطرح كرد

تاکید بر حل تعدادی از مشکلات موزه هنرهای معاصر توسط شهرداری تهران

تاکید بر حل تعدادی از مشکلات موزه هنرهای معاصر توسط شهرداری تهران

بیمه خانه: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید چهارشنبه های فرهنگی در منطقه 6 تهران بر لزوم حل مشکلات موزه هنرهای معاصر تاکید نمود.


به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، دوازدهمین طرح چهارشنبه های فرهنگی توسط علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۶ شهرداری تهران دنبال شدکه در این بازدید رضا محمدی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران و تعدادی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.
بر طبق این گزارش، در این بازدید علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ابتدا در مزار شهدای گم نام دانشگاه فرهنگیان شرافت، حضور یافت و با تعدادی از اساتید این دانشگاه به مناسبت روز معلم ملاقات و گفتگو کرد.
سپس نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از فرهنگستان هنر و بخش های نمایشگاهی این فرهنگستان اظهار داشت: نمایشگاهی از آثار معلمان هنر شهر تهران در این فرهنگستان انجام شد که اتفاق بسیار خوبی بود.
وی با اشاره به ایجاد گذر هنر اظهار داشت: این گذر مقرر است در منطقه ۶ شهر تهران ایجاد شود و در تلاش هستیم این مساله هرچه سریع تر و در طول ماه های آتی افتتاح شود.
در ادامه نادعلی ضمن بازدید از روند ساخت همراه سرای پناه اظهار داشت: مجموعه همراه سرای پناه با سرعت درحال تکمیل است و باتوجه به وجود چند بیمارستان در منطقه ۶ تهران تکمیل این پروژه می تواند کمک خوبی به این منطقه باشد.
وی ادامه داد: با وجود تعدادی از بیمارستان ها در منطقه ۶، خیلی از هموطنانمان به شهر تهران مراجعه می کنند که همراهان این بیماران نیازمند اسکان هستند که ساخت همراه سراها می تواند برای اسکان همراهان بیماران کمک شایانی باشد.
نادعلی افزود: همراه سرای پناه چهار طبقه داشته و ظرفیت اسکان ۱۱۰ نفر را دارد و با تجهیزات کامل افتتاح می گردد.
در ادامه رضا محمدی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران نیز اظهار داشت: با کمک خیرین و مدیریت شهری تهران همراه سرای پناه درحال تکمیل و بازگشایی است؛ این همراه سرا از سال ۹۵ درحال ساخت است و زمین و پروانه ساخت توسط شهرداری تهران انجام شده و عمده هزینه توسط خیرین صورت گرفت.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۶ تهران با کمک خیرین ۴ همراه سرا را ساخته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از موزه هنرهای معاصر و از مدرسه استثنایی باغچه بان بازدید کرد و افزود: باتوجه به جلسه مشترکی که با مدیران موزه هنرهای معاصر داشتیم بنا بر این شد تا مشکلات موزه های هنرهای معاصر توسط شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران پیگیری شود.
نادعلی همین طور عملکرد شهرداری منطقه ۶ در حوزه های فرهنگی را موفق دانست.
وی ادامه داد: یکی از اشکالات موجود در موزه هنرهای معاصر بحث پارکینگ بود که قرار شد این مساله پیگیری و حل شود؛ همین طور خانه موزه باغچه بان مرمت و بازسازی خواهد و این مساله را بصورت جدی دنبال خواهیم کرد.
همین طور در ادامه طرح چهارشنبه های فرهنگی نادعلی با معاونان و مدیران منطقه ۶ شهرداری تهران و نخبگان فرهنگی این منطقه با رویکرد فرهنگی گفتگو نمود.
طبق گزارش دفتر این عضو شورای شهر تهران، سخنگوی شورا همین طور با خانواده شهید گودرزی از شهدای دفاع مقدس ملاقات و گفتگو کرد و سپس در مسجد جلیلی خیابان ایرانشهر منطقه ۶ تهران حضور پیدا کرد و با شهروندان این منطقه دیدار نمود.



1402/02/14
04:40:36
5.0 / 5
404
تگهای خبر: تجهیزات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane