طرح پیشنهاد پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو توسط  مشاور شهردار تهران

طرح پیشنهاد پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو توسط  مشاور شهردار تهران

بیمه خانه: مشاور و مدیر كل دفتر شهردار تهران، پیشنهاد اجرای طرحˮپنج شنبه های گردشگری بدون خودرو را بیان كرد و اظهار داشت: برای تقویت حوزه گردشگری شهر تهران باید از ایده های ˮنوآورانه ˮبهره برد.


به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، مصطفی كاظمی مشاور و مدیر كل دفتر شهردار تهران در بازدید از این ستاد گفت: تقویت حوزه گردشگری یكی از برنامه های اولویت دار در شهر تهران است.
وی با اشاره به اقدامات و كارنامه عملكرد ستاد گردشگردی شهرداری تهران اضافه كرد: شایسته است در انجام این گونه اقدامات با بهره مندی حداكثری از ظرفیت های موجود، از همراهی رسانه های ملی بهره گرفت.
مدیر كل دفتر شهردار تهران با اشاره به نقش موثر ستاد گردشگری در تقویت حوزه گردشگری شهر تهران، معرفی جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری تهران، جذب توریست و تحقق شعار تهران شهری برای همه، اظهار داشت: تحقق این مهم نیازمند سیاست گذاری، برنامه ریزی صحیح و هدفمند و سرمایه گذاری در این حوزه می باشد.
كاظمی اشاره كرد: تهران جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و می تواند بعنوان یكی از "قطب های گردشگری كشور"مطرح و معرفی شود و اساسا تحقق این مهم به تولید سرمایه، جذب سرمایه گذاری و كمك به رونق تولید و كسب و كار كمك می نماید.
بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری تهران، وی با اشاره بر ضرورت بهره گیری از ایده ها و رویكردهای خلاقانه و نوآورانه در جذب توریست برای شهر تهران اشاره كرد: به همت و برنامه ریزی مدیریت شهری تهران و همراهی شهروندان عزیز، طرح سه شنبه های بدون خودرو مدتی است كه در تهران اجرایی می شود و شاهد استقبال شهروندان باز هستیم، پیشنهاد می شود در تكمیل چنین ایده هایی و برای تقویت گردشگردی شهر تهران، طرح پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو اجرایی شود.



1398/01/14
22:27:56
5.0 / 5
5028
تگهای خبر: خودرو , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane