استاندار تهران:

ملاک انتخاب فرمانداران بومی و جوان بودن است

ملاک انتخاب فرمانداران بومی و جوان بودن است

از تهران استاندار تهران اظهار داشت: بنده در مدیریت، کوچکترین تعارفی با کسی ندارم و رفاقت ها را در مدیریت حتما کنار می گذارم و شاخص وار عمل می کنم.



محسن منصوری استاندار تهران روز جمعه ۲۱ آبان ماه در مراسم‌ ودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان پیشوا طی سخنانی بیان کرد: این که روز جمعه را برای تکریم و معارفه انتخاب کردیم به این جهت است که در دولت اسلامی، تعطیل و غیرتعطیل وجود ندارد و مشی دولت جدید اینگونه است و اعلام نماییم جمعه تعطیل نیست.
وی افزود: دلیل این که نخستین شهرستان پیشوا را انتخاب کردیم این است که اینجا مرکز تحول و نقطه شروع انقلاب و قیام ۱۵ خرداد و خاستگاه انقلاب است.
استاندار تهران اشاره کرد: انتخاب نماز جمعه برای برگزاری آئین تکریم و معارفه به این علت است که معتقدیم بهترین جا نماز جمعه است برای اینکه که در میان مردم هستیم ؛ این که حرم امامزاده جعفر(ع) را انتخاب کردیم به این علت است که هر چه داریم از ائمه معصومین و اولاد پاک این بزرگواران است.
نماینده عالی دولت در استان تهران اشاره کرد: از زحمات برادر بزرگوار و ساعی حسین عباسی تقدیر و تشکر می کنم که در مدت ۴۰ ماه خدمت به مردم عزیز شهرستان پیشوا، کارها را با جدیت دنبال کردند.
این مقام مسئول بیان کرد: تغییر مدیریت ها و جابجایی ها بواسطه تغییر دولت ها و رویکردها طبیعی است ؛ فرماندار جدید بواسطه شاخص ها و مولفه های مختلفی انتخاب شده است ؛ بنده در مدیریت، کوچکترین تعارفی با کسی ندارم و رفاقت ها را در مدیریت، حتما کنار می گذارم و شاخص وار عمل می کنم.
منصوری اضافه کرد: یکی از این شاخص ها که اهتمام می نماییم به آن متعهد باشیم، بومی بودن است ؛ ما معتقد به بومی گزینی هستیم مگر این که بهر دلیلی به گزینه بومی نرسیم و تحلیل بر این باشد که گزینه بومی شاید موفق نباشد.
وی اظهار نمود: آقای تاجیک نوری از جوان های انقلاب است و ماموریت مهم تحقق گام دوم را بر عهده دارند ؛ مدیر باسابقه و توانمند در استان تهران بوده و سبب تقویت سرمایه اجتماعی نظام شده اند ؛ خوش سابقه و متعهد هستند و امیدارم سبب تقویت جریان انقلاب در سطح شهرستان شوند.
استاندار تهران اظهار داشت: نسبت به سه شهرستان پیشوا، ورامین و قرچک به سبب تعصب، سابقه و در جریان بودن جزئیات، نگاه ویژه ای داشته و کار فرمانداران را در این سه شهرستان خیلی مشکل می دانم و خودم جزییات این شهرستان ها را شخصا پیگیری می کنم.
منصوری اشاره کرد: ما نیاز به یک مدیریت جهادی و انقلابی داریم، مدیریت در صحنه، مدیریت در میدان، مدیریت مبتنی بر ظرفیت های مردم؛ در سیاست، مسائل اجتماعی، اقتصاد و... همچنین است.
استاندار تهران اشاره کرد: از فرماندار جدید انتظار جوان گرایی داریم با رعایت استخدام و بکارگیری ظرفیت های عمومی؛ بنده ریسک جوان گرایی را می پذیرم و مطمئن هستیم اگر به آنان اعتماد نماییم، خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.



1400/08/22
11:03:16
5.0 / 5
641
تگهای خبر: مراسم‌
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane