فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

انبار ۲۰ میلیارد تومانی لوازم یدكی احتكار شده در پیشوا كشف شد

انبار ۲۰ میلیارد تومانی لوازم یدكی احتكار شده در پیشوا كشف شد

بیمه خانه: پیشوا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: حجم بسیار زیادی از لوازم یدكی و قطعات خودرو كه در یك انبار در پیشوا دپو شده بود، كشف شد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار عبدالرضا ناظری، پس از ظهر یكشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی از وجود انباری مملو از قطعات یدكی خودرو در پیشوا آگاه شدند.
وی اضافه كرد: بعد از اطلاع از این مورد ماموران انتظامی حدود یك ماه كار دقیق اطلاعاتی برای اطمینان از صحت خبر توسط تیم های تخصصی می كردند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: از آنجائیكه برخورد سریع و قاطع با این قبیل اقدامات كه سبب اختلال در بازار می شود، اراده جدی شهروندان است رسیدگی به مبحث به سرعت در دستور كار قرار گرفت و انبارهای مذكور كشف شد.
ناظری اضافه كرد: ارزش ریالی اموال توقیف شده لوازم یدكی چیزی در حدود ۲۰ میلیارد تومان است، كه با احتكار و انبار كردن این مواد در بازار خودرو و لوازم یدكی را با اختلال مواجه كرده بودند.
وی اضافه كرد: به همین منظور و با هدف تنظیم بازار و برخورد با محتكران، انبار مذكور پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

1397/06/26
14:02:38
0.0 / 5
4854
تگهای خبر: انتظامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
بیمه خانه Bime khane