رئیس پلیس امنیت عمومی خبر داد

دستگیری عاملان تخریب خودروهای محله خراسان

دستگیری عاملان تخریب خودروهای محله خراسان

به گزارش بیمه خانه رئیس پلیس امنیت عمومی از شناسایی دو تن از افراد شرور محله خراسان اطلاع داد كه بعد از تخریب ۹ دستگاه خودرو به یكی از استان های شمالی كشور گریخته بودند.


به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار علی ذوالقدری در توضیح این خبر، اظهار داشت: ساعت ۶ پس از ظهر بیست و چهار بهمن ماه سال جاری با تماس تلفنی برخی از شهرندان در خصوص تخریب ۹ دستگاه خودرو در محله خراسان توسط برخی از افراد شرور تیمی از ماموران پایگاه هفتم جهت بررسی مبحث به آدرس اعلامی اعزام شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینكه این افراد شرور علاوه بر تخریب ۹ دستگاه خودرو، با ایجاد سر و صدا و عربده كشی باعث رعب و وحشت اهالی محل شده بودند، اظهار داشت: این متهمان پیش از حضور ماموران در محل، بعد از تخریب خودروها متواری شده بودند.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان كرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد كه افراد تخریب كننده از افراد شرور محله شوش و شهرزاد می باشند كه به همراه سایر همدستانشان بعد از حضور در محله خراسان، برای خودنمائی مبادرت به تخریب خودروها و عربده كشی كرده اند.
وی اظهار داشت: همینطور در تحقیقات بعدی به دست آمد كه دو متهم اصلی این پرونده برای رهایی از قانون، بعد از ارتكاب جرم به یكی از استان های شمالی گریخته اند.
سردار ذوالقدری عنوان كرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و دریافت نیابت قضائی، تیمی از ماموران كلانتری برای دستگیری آنان به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند ضمن توقیف خودروی آنان هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر كنند.وی در انتها تصریح كرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

1397/11/29
14:52:42
5.0 / 5
4621
تگهای خبر: انتظامی , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane