پیام فرمانده كل سپاه بمناسبت هفته ناجا؛

نیروی انتظامی نماد اقتدار در امنیت داخلی و مرزی است

نیروی انتظامی نماد اقتدار در امنیت داخلی و مرزی است

بیمه خانه: فرمانده كل سپاه در پیامی با تبریك هفته نیروی انتظامی به فرمانده ناجا تصریح كرد: نیروی انتظامی از نمادهای اقتدار نظام و مظهر قدرت هوشمند جمهوری اسلامی درحوزه امنیت داخلی و مرزی است.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار سرلشكر محمدعلی جعفری فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را به وی تبریك گفت.
متن پیام فرمانده كل سپاه به شرح ذیل است:
«هفته نیروی انتظامی، موسم تجلی و تبلور عزت و صلابت نیرویی مومن، انقلابی و ولایتی است كه هماره با حفظ و تقویت روحیه معنوی، آمادگی و ارتقاء توان و قابلیت های روزآمد انتظامی و امنیتی و با عزمی راسخ و توانمدتر از گذشته بعنوان سازمانی مقتدر و قابل اتكاء در مقابله با اشكال جدید تهدیدات سازمان یافته مزدوران و ایادی اجانب و نظام سلطه و در امنیت بخشی به ایران اسلامی خوش درخشیده و اینك بعنوان یكی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی به حساب می آید.
امروز به حمدالله نیروی انتظامی با برخورداری از فرماندهی هوشیار، انقلابی و ولایتمدار و كاركنانی شجاع و خدوم با تاكید بر آموزه های دینی و ارزشی توانسته است حول محور ولایت با هم افزایی، همدلی و انطباق پذیری با دیگر نهادهای نظامی و امنیتی، صفحاتی جدید از قدرت هوشمند جمهوری اسلامی را در حوزه امنیت داخلی و مرزی رقم زده و نقش خویش را در پیشبرندگی و تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی بیش از گذشته برجسته نماید.
اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و مجاهدت های خالصانه و بی دریغ غیور مردان آن نیرو، این هفته خجسته را تبریك عرض نموده و از خداوند متعال عزت و تداوم توفیقشان در جهت تحقق تدابیر و فرامین فرمانده معظم كل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) رامسئلت می كنم».

1397/07/16
22:06:21
0.0 / 5
4590
تگهای خبر: انتظامی , فرماندهی , نیروی انتظامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane