در پی حمله تروریستی زاهدان؛

پیام تسلیت فرمانده ناجا به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تسلیت فرمانده ناجا به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش بیمه خانه فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی شهادت مظلومانه پاسداران عزیز و سرافراز نیروی زمینی سپاه در مرزهای جنوب شرقی كشور را به فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، در متن این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا(۵۸_حج)
سردار سرلشكر پاسدار محمد علی جعفری
فرمانده محترم كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیكم
حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان سند جنایت دیگری از خوی ددمنشانه استكبار جهانی و ارتجاع منطقه است كه در آغاز گام دوم انقلاب شكوهمند اسلامی به دست مزدوران تكفیری و خبیث آنها رقم خورد و مدعیان حقوق بشر آمریكایی را در سطح جهان رسوا كرد.
شهادت مظلومانه پاسداران عزیز و سرافراز لشكر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه در مرزهای جنوب شرقی كشور برگ زرینی است از مجاهدت خالصانه رزمندگان این یگان عملیاتی كه در ادامه خط جهاد و شهادت به جلوداران گرانقدر خود همچون شهید خرازی ها در پاسداری از حریم ولایت و ارزشها، دفاع از كیان اسلام و صیانت از آب و خاك ایران اسلامی اقتدا و از بذل جان دریغ نكرده و به یاران شهید خود و اولیای خدا پیوستند.
اینجانب از سوی خود و كاركنان جان بركف نیروی انتظامی، شهادت جانسوز مرزداران غیور و عزتمند سپاه اسلام را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری فرمانده معزز كل قوا (مدظله العالی) آن فرمانده عزیز و بزرگوار، خانواده های محترم این شهدای گرانقدر و مردم ولایتمدار و شهید پرور خطه اصفهان تسلیت عرض می نمایم.
از خداوند منان مسئلت دارم روح بلند این عزیزان را در بالاترین مراتب به بارگاه قدسی خویش، همجوار با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) محشور فرماید و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
بی شك برادران شما در نیروی انتظامی در كنار سایر نیروهای مسلح غیور بخصوص سپاه مقتدر و سلحشور انتقام سختی از این بزدلان روبه صفت خواهند گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری»

1397/11/27
14:19:59
5.0 / 5
4467
تگهای خبر: انتظامی , نیروی انتظامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane