رئیس پلیس راه استان سمنان:

تردد كند در گردنه های برف گیر سمنان، داشتن زنجیر چرخ الزامی است

تردد كند در گردنه های برف گیر سمنان، داشتن زنجیر چرخ الزامی است

بیمه خانه: رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینكه الان تردد در گردنه های برف گیر استان با كندی انجام می شود، اظهار داشت: داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای مواصلاتی شمالی استان الزامی است.



سرهنگ تقی كبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینكه تردد در گردنه های برف گیر استان سمنان به كندی انجام می شود، اظهار داشت: محورهای شاهرود-آزادشهر، سمنان-فیروزكوه، شهمیرزاد-كیاسر و دیباج گلوگاه با بارش برف مواجه می باشد كه تردد در این محورها با زنجیر چرخ سفارش می شود.
وی بابیان اینكه تردد در محور شاهرود-توسكستان باز به سختی صورت می گیرد، افزود: به رانندگان سفارش می شود برای سفر به شهرهای شمالی از مسیر بین المللی كه پلیس راه و هلال احمر در آن مستقر هستند استفاده كنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینكه در گردنه ها به سبب وجود مه با كاهش دید افقی مواجه هستیم، اظهار داشت: با عنایت به اینكه در فصل زمستان قرار داریم مسافران در صورت گردنگیر به سفر حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در نخستین جایگاه سوخت گیری كامل را انجام دهند.
كبیری بابیان اینكه رعایت فاصله طولی و هوشیاری در شرایط نامساعد آب و هوایی ضامن سلامتی است، افزود: رانندگان حتما آب، غذا، پتو و سوخت كافی به همراه داشته باشند و همین طور از رفتارهای پرخطر در محورها و گردنه های استان سمنان بطور جد پرهیز كنند.

1397/11/15
20:52:25
5.0 / 5
4523
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
بیمه خانه Bime khane