فرمانده انتظامی شهرستان مرند:

پلاك های غیر بومی ورودی به مرند با ۱۱ دوربین ثبت می شود

پلاك های غیر بومی ورودی به مرند با ۱۱ دوربین ثبت می شود

بیمه خانه: فرمانده انتظامی مرند از ثبت پلاك های غیر بومی ورودی به این شهر با 11 دوربین در محدودیت های كرونائی آگاهی داد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، محمد جلیلیان بامداد امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح محدودیت های کرونائی در شهرستان گفت: ورودی خودرو های بومی به مرند مشکلی ندارد اما از ورود هرگونه پلاک غیر بومی ممانعت خواهد شد به جز خودرو های عمومی و مسافربر و افراد شاغل که معرفی نامه با امضای فرمانداری دارند.
وی اضافه کرد: این طرح به صورت شبانه روزی است و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودرو های متخلف اعمال می شود.
فرمانده انتظامی مرند اشاره کرد: اگر کسی کار واجب داشت و مجبور به تردد شد بعد از اعمال جریمه به راهنمایی و رانندگی مراجعه و با داشتن اسناد لازم مبادرت به حذف جریمه نماید.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند آگاهی داد کلیه خودرو ها در سه محور پلیس راه و باغ رضوان و سمت خوی تحت کنترل نیروهای انتظامی قرار داد و یک اکیپ گشت زنی در محور بناب مستقر شده است.
جلیلیان اضافه کرد: محدودیت های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهرستان مرند اجرا می شود.
وی افزود: ۱۱ دوربین ترافیکی در سطح شهر به ثبت پلاک ها اقدام می کند و جریمه ۲۰۰ هزار تومان نیز برای متخلف اعمال می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند همین طور با بیان تعطیلی صنوف گروه های ۲ و ۳ و ۴ در این شهرستان اظهار داشت: اصناف این گروه ها تا ۲ هفته حق فعالیت ندارند و با همکاری اتاق اصناف و صنعت و معدن و شبکه بهداشت ۵ اکیپ در شهرستان تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: اگر واحد صنفی پس از تذکر رعایت نکند مبادرت به فعالیت کند پلمب می شود و ۱۵ روز پس از اتمام تعطیلی نمی تواند فعالیت داشته باشد.
جلیلیان عنوان کرد: رسانه ها مردم را اقناع کنند که تمامی کارهای پلیس در امتداد کمک به مردم است.
وی با انتقاد از برگزاری مراسم‌ روسی و ترحیم در بعضی نقاط این شهرستان عنوان کرد: تصمیم مصمم داریم تا جلوی برگزاری عروسی و عزا را بگیریم و در صورت نیاز با دستور قضائی به نگهداری صاحبان منزل متخلف در کلانتری اقدام نماییم.


منبع:

1399/09/03
22:44:43
5.0 / 5
1063
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , ترافیك , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane