تشكیل 5 كمیته در شهرداری برای پیش گیری از شیوه كرونا ویروس

تشكیل 5 كمیته در شهرداری برای پیش گیری از شیوه كرونا ویروس

بیمه خانه: رئیس مركز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از تشكیل پنج كمیته در امتداد پیش گیری از شیوع كرونا ویروس در شهر تهران آگاهی داد.



غلامحسین محمدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینكه روز گذشته جلسه ای با حضور شهردار تهران درباب پیش گیری از شیوع كروناویروس در شهر تهران تشكیل شد، اظهاركرد: بنا به دستور شهردار تهران مدیریت ستاد پیش گیری از شیوع كروناویروس به سازمان مدیریت بحران شهر تهران سپرده شد.

وی با اشاره به اینكه پنج كمیته نیز در امتداد هماهنگی هرچه بیشتر كنترل شیوع ویروس كرونا در شهر تهران تشكیل شد، اظهار داشت: كمیته های آموزش و اطلاع رسانی، بهداشت محیط و دفع پسماند، مشاركت مردمی، تامین و توزیع اقلام ضروری، بودجه و پشتیبانی با همكاری همه بخش های مرتبط در شورا و شهرداری تهران تشكیل شده است.

محمدی با اشاره به اینكه بنا بگفته مسئولان وزارت بهداشت شاهد پیك شیوع این بیماری در هفته جاری خواهیم بود، اظهاركرد: روز پنجشنبه هفته گذشته (8 اسفند) رئیس شورای شهر تهران با رئیس ستاد عملیاتی كرونا در دانشگاه شهید بهشتی جلسه داشتند و مصوباتی در این خصوص به شهرداری تهران ابلاغ گردید كه اجرای این تصمیمات همچون تعطیلی تمامی مراكز تجمع و برنامه ها را در دستور كار قرار داده ایم.




منبع:

1398/12/10
16:41:02
5.0 / 5
3763
تگهای خبر: آموزش , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane