رئیس پلیس راه استان سمنان:

۲ دانشجو در سمنان جان باختند، راننده متخلف تحت تعقیب

۲ دانشجو در سمنان جان باختند، راننده متخلف تحت تعقیب

بیمه خانه: رئیس پلیس راه استان سمنان از مرگ دو دانشجوی دانشگاه سمنان در این شهر آگاهی داد و اظهار داشت: این افراد به سبب برخورد شدید با خودروی سواری جان باختند كه راننده متخلف متواری ولی تحت تعقیب است.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سرهنگ تقی كبیری پگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینكه دو دانشجوی دانشگاه سمنان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر به سبب برخورد شدید با خودرو سواری جان باختند، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۰: ۲۰ شب گذشته در كیلومتر یك جاده سمنان-دامغان به وقوع پیوست كه مرگ دانشجوی دختر ۲۱ ساله اهل اصفهان و دانشجوی پسر ۲۰ ساله اهل تهران را رقم زد.
وی ضمن بیان اینكه این دو دانشجو برای كنسرت محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ در این مسیر تردد داشتند، افزود: باوجود حضور اورژانس و نیروی انتظامی و انتقال آنها به بیمارستان متاسفانه این دو دانشجو گرفتار مرگ مغزی شده و تلاش پزشكان برای نجات آنها بی نتیجه ماند.
رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینكه خودرو احیانا سواری بوده و راننده تحت تعقیب پلیس است، اظهار داشت: طبق نظر كارشناسی پلیس عدم توجه به جلو راننده علت حادثه بوده است.
كبیری افزود: بارها سفارش شده است كه از حاشیه راه برای تردد استفاده نشود و مسافران در كناره راه توقف نكنند و انتظار می رود شهروندان این موارد را بیشتر رعایت نمایند.

1397/09/08
15:48:14
5.0 / 5
4526
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , نیروی انتظامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane