از ابتدای امسال تاكنون صورت گرفت:

رسیدگی به بیشتر از 2000 پرونده در كمیسیون ماده ۱۰۰ استان سمنان

رسیدگی به بیشتر از 2000 پرونده در كمیسیون ماده ۱۰۰ استان سمنان

بیمه خانه: ایسنا/سمنان مدیركل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان از بررسی و رسیدگی به بیشتر از دو هزار پرونده در كمیسیون ماده ˮ100ˮ این استان در هشت ماه گذشته آگاهی داد.


راضیه شهاب، در كارگاه آموزشی كمیسیون ماده "۱۰۰" قانون شهرداری ها كه با مشاركت دیوان عدالت اداری كشور در سمنان انجام شد با اشاره به فراوانی بالای پرونده ها در دو شهر سمنان و شاهرود اظهار نمود: بالغ بر ۶۶ درصد از این پرونده های مطرح شده مربوط به دو شهرستان سمنان و شاهرود بوده است.
وی با اشاره به اینكه ۷۷ درصد از پرونده ها منجر به صدور رای شده افزود: از این میزان پرونده منجر به صدور رای، ۹۴ درصد، با صدور رای جریمه همراه بوده و مابقی منجر به صدور رای تبصره یك شده است.
مدیركل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان اضافه كرد: تابحال ۱۵ درصد از رای هایی كه منجر به صدور رای تبصره یك شده اجرایی نشده است.
وی با اشاره به پروسه قانونی پیگیری پرونده ها اشاره كرد: چهار درصد از پرونده هایی كه منجر به صدور رای شده است مورد اعتراض متقاضیان قرار گرفته و در دیوان عدالت اداری كشور بررسی و رسیدگی خواهد شد.
شهاب با اشاره به اینكه استاندار سمنان تاكید زیادی بر برگزاری این كارگاه های آموزشی شهرداران و كارشناسان دارد افزود: در ۶ ماهه نخست سال ۹۸، بیشتر از ۲۷ دوره آموزشی در حوزه های شهرسازی، آتش نشانی، مباحث فنی و قوانین شهرداری ها به میزان تقریبی ۵۹ هزار نفر ساعت برگزار شده است.




منبع:

1398/09/08
10:27:11
5.0 / 5
4368
تگهای خبر: آموزش , شهرداری , كارشناس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane