سرپرست كلانتری ۱۴۱ شهرك گلستان:

سارقان لوازم خودرو پس از تعقیب وگریز و تیراندازی متوقف شدند

سارقان لوازم خودرو پس از تعقیب وگریز و تیراندازی متوقف شدند

به گزارش بیمه خانه سرپرست كلانتری ۱۴۱ شهرك گلستان اظهار داشت: سارقان لوازم خودرو پس از تعقیب و گریز و تیراندازی متوقف شدند كه متاسفانه یكی از آنها در این عملیات دارفانی را وداع گفت.



سرهنگ نعمت ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملیات تعقیب و گریز اخیر در محدوده فعالیتش اظهارداشت: آخر هفته گذشته شهروندی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس می گیرد و اعلام می كند یك دستگاه پراید سفیدرنگ از یك دستگاه خودروی پرشیا در حوالی بوستان جوانمردان، حوالی خیابان طبیعت در حال سرقت است.
وی اضافه كرد: بلافاصله پس از تماس در كمترین مدت زمان گشت موجود در محل در صحنه حاضر می شود و خودروی پراید به محض رؤیت مأموران از محل فرار می كند.
سرپرست كلانتری ۱۴۱ شهرك گلستان خاطرنشان كرد: در لحظه اولیه تعقیب و گریز، پلیس خودروی متواری را به علت توقف یك كامیون در راه گم می كند ولی پس از ۱۰ دقیقه گشت زنی همان خودروی پراید را در میدان اتریش مشاهده می كند و به او دستور ایست می دهد.
وی اضافه كرد: متأسفانه سرنشینان خودرو به دستور پلیس توجه نمی كنند و پلیس با استفاده از قانون به كارگیری سلاح ابتدا چند تیرهوایی شلیك می كند و پس از اینكه باز هم متهمان به دستور پلیس توجه نمی كنند، پلیس به سمت خودرو تیراندازی می كند.
سرپرست كلانتری ۱۴۱ شهرك گلستان اظهار داشت: راننده خودرو ۲۲ ساله، سرنشین جلو ۴۰ ساله و سرنشین عقب ۲۳ ساله بودند كه در این عملیات تعقیب و گریز فرد ۴۰ ساله تیر می خورد و متأسفانه فوت می كند (ابتدا به مركز درمانی منتقل می شود ولی بر اثر جراحت و خونریزی فوت می كند). فرد ۲۳ ساله از ناحیه پا زخمی می شود و فرد ۲۲ ساله سالم دستگیر می شود.
وی اضافه كرد: پس از اینكه عملیات تمام می شود، خودروی پرایدی كه در دست متهمان بوده از نظر هویتی استعلام شده و مشخص می شود خودرو از جانب كلانتری ۱۵۷ مسعودیه سرقتی گزارش شده است.
سرهنگ ابراهیمی خاطرنشان كرد: این سه سارق دارای سابقه بوده و ساكن شهرهای اطراف تهران هستند. سابقه این افراد هم در ارتباط با سرقت خودرو و لوازم جانبی خودرو و همینطور موبایل قاپی بوده است.
وی اظهار داشت: از داخل خودروی سرقتی (همان خودروی پراید سفید) لوازم سرقتی زیادی از قبیل باتری، كامپیوتر خودرو، لوازم خرد شده موتورسیكلت، چندین دستگاه كیس كامپیوتر و چندین عدد قیچی آهن بری كشف و ضبط می شود.
سرپرست كلانتری ۱۴۱ شهرك گلستان اضافه كرد: در انتها این عملیات، مأموران ما به محل اولیه سرقت رجوع می كنند، مالك پژو پارس شناسایی می شود و این مالك از داخل اموال مسروقه مكشوفه، باتری خودروی اش كه از جانب این سه متهم به سرقت رفته بود، شناسایی كرده و تحویل می گیرد.
وی در انتها اظهار داشت: متهم ۲۲ ساله به اداره آگاهی و فرد متهم ۲۳ ساله به اداره امور جنایی منتقل می شود.

1398/09/05
14:55:16
5.0 / 5
4337
تگهای خبر: پلیس , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane