رییس پلیس راه شرق استان تهران:

ترافیك نیمه سنگین در هراز

ترافیك نیمه سنگین در هراز

به گزارش بیمه خانه رئیس پلیس راه شرق استان تهران اظهار داشت: الان تردد انواع وسایل نقلیه از هر دو مسیر محور هراز به صورت نیمه سنگین در جریان است.



سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح كرد: الان تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و هم شمال به جنوب محور هراز به سمت هر دو استان تهران و مازندران نیمه سنگین و پرحجم است و پیشبینی می شود تا ساعات آینده بر بار ترافیكی این محور افزوده شود.
وی با اشاره به اینكه ممنوعیت و محدودیت تردد خودرو ها از شمال كشور به سمت تهران از ساعت خواهد داشت، اظهار داشت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزكوه به سمت شمال كشور هم به صورت پر حجم اما روان در جریان است.
رییس پلیس راه شرق استان تهران اضافه كرد: ترافیك در آزادراه تهران-پردیس در محدوده رودخانه جاجرود هم پر حجم و در محورهای حرم تا حرم و امام رضا(ع) عادی و روان است.
محبی ضمن تاكید بر لغزنده بودن محورهای مواصلاتی شرق استان تهران بر اثر بارش ها اظهار نمود: هم وطنان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله مناسب نسبت به خودرو های جلویی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

1398/08/08
15:11:31
5.0 / 5
4586
تگهای خبر: پلیس , ترافیك , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane