مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر تهران تشریح كرد

تسهیلات 40 میلیونی نوسازی تاكسی های پایتخت

تسهیلات 40 میلیونی نوسازی تاكسی های پایتخت

بیمه خانه: مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر تهران برنامه نوسازی تاكسی های فرسوده پایتخت با وام چهل میلیون تومانی قرض الحسنه را تشریح نمود.


علی رضا قنادان در گفت و گو با ایسنا، در مورد نوسازی تاكسی های فرسوده با تسهیلات قرض الحسنه اظهار داشت: هم اكنون 25 هزار دستگاه تاكسی بالای 10 سال در تهران فعال می باشند كه طبق قانون این تاكسی ها فرسوده می باشند و این در حالیست كه تا اختتام امسال نیز 10 هزار تاكسی دیگر به سن فرسودگی خواهند رسید و به همین ترتیب تعداد تاكسی های فرسوده شهر تهران به 35 هزار دستگاه می رسند.
وی با اشاره به اینكه با كمك مسئولان ایران خودرو و صندوق كارآفرینی امید، تسهیلات قرض الحسنه 40میلیون تومانی با سود چهار درصد ویژه نوسازی تاكسی های فرسوده شهر تهران ارائه می شود، اظهاركرد: می توانیم بگوییم كه با همت مسئولان نوسازی تاكسی های فرسوده از بن بست خارج شده است و نخستین سری خودرو ها بوسیله صندوق كارآفرینی امید بر طبق اولویت بندی تاكسی ها و سن فرسودگی تحویل داده شد.
مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر تهران در مورد پروسه نوسازی تاكسی های فرسوده با بیان این كه علاوه بر این وام 40 میلیون تومانی، رانندگان می بایست 20 میلیون تومان نیز آورده داشته باشند، افزود: این در حالیست كه پول اسقاط خودروی فرسوده نیز وجود دارد و این 20 میلیون تومان بعلاوه پول اسقاط خودرو به همراه وام 40 میلیون تومانی یكجا توسط صندوق كارآفرینی امید به حساب ایران خودرو واریز می شود.
قنادان با اشاره به اینكه هم اكنون بیشتر از 130 راننده تاكسی تكمیل وجه كرده اند و بزودی تاكسی های نوی خودرا تحویل می گیرند، اظهار نمود: خوشبختانه رویكرد ایران خودرو تغییر كرده است و تأمین تاكسی را به مانند تكمیل خودرو های شخصی در اولویت كاری خود قرار داده است.




منبع:

1398/08/08
09:33:20
5.0 / 5
4786
تگهای خبر: خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane