پلیس راه خبر داد؛

ترافیك سنگین در ورودی های تهران

ترافیك سنگین در ورودی های تهران

بیمه خانه: تهران- ورودی های كلان شهر تهران هم زمان با آخر تعطیلات آخر هفته ترافیك سنگین را تجربه می كند.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، شامگاه شنبه و هم زمان با آخر تعطیلات آخر هفته و هم تعطیلات آخر ماه صفر، محورهای مواصلاتی استان تهران در اغلب مقاطع بخصوص ورودی های شهر تهران ترافیك سنگین را تجربه می كند.
ترافیك سنگین در هراز و فیروزكوه
رییس پلیس راه شرق استان تهران در این خصوص به خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اكنون محور هراز در راه شمال به جنوب در اغلب مقاطع ترافیك سنگینی دارد و تردد خودروها با كندی مواجه می باشد، اما این ترافیك در محدوده پلیس راه جاجرود و هم محور بومهن- تهران سنگین تر است.
محبی افزود: محور هراز در راه شمال به جنوب از ساعت ۱۴ یك طرفه شده است و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب هم ادامه دارد.
رییس پلیس راه شرق استان تهران در پاسخ به این سوال كه احتمال تمدید یك طرفه بودن محور هراز وجود دارد، یا خیر، اظهار داشت: هنوز تصمیمی برای این امر گرفته نشده و بعید می دانم، این محدودیت تردد تمدید شود.
سرهنگ سیاوش محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در راه شمال به جنوب در محور فیروزكوه هم در طول محور سنگین بوده و در بعضی مقاطع مانند محدوده گیلاوند به صورت فوق سنگین در جریان است.
وی اظهار داشت: در ورودی های تهران در هر دو مسیر با ترافیك های طولانی مواجه هستیم.
رییس پلیس راه شرق استان تهران ترافیك در محور امام رضا(ع) را پر حجم اما روان دانست و اضافه كرد: در این محور هم در محدوده پاكدشت-تهران شاهد حجم بالای خودروها و ترافیك نیمه سنگین هستیم.
محبی ترافیك در محور حرم تا حرم را هم عادی و روان اعلام نمود.
ترافیك سنگین در آزادراخ قم- تهران
رییس پلیس راه غرب استان تهران هم در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح كرد: در آزادراه های قم-تهران بخصوص در محدوده های نعلبندان، حسن آباد و عوارضی شاهد ترافیك سنگین ناشی از ورود خودروها به پایتخت هستیم.
سرهنگ حامد محمودی اظهار داشت: در آزادراه ساوه- تهران هم ترافیك به صورت فوق سنگین بخصوص در محدوده عوارضی و ورودی های تهران در جریان است و شاهد حركت نماید وسایل نقلیه هستیم.
رییس پلیس راه غرب استان تهران ترافیك در محورهای دیگر غرب استان تهران همچون محور تهران-شهریار را نیمه سنگین خواند و اظهار داشت: هرچه به تهران نیزدیك می شویم، تراكم خودروها بیشتر می گردد.
وی اظهار داشت: مسافران عزیز ساعات و روزهای پیك ترافیك را برای بازگشت از مسافرت انتخاب نكنند.

1397/08/19
14:43:01
5.0 / 5
4615
تگهای خبر: پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane