رئیس پلیس راه استان سمنان:

برخورد اتوبوس و تریلی در محور دامغان-سمنان، ۲نفر جان باختند

برخورد اتوبوس و تریلی در محور دامغان-سمنان، ۲نفر جان باختند

بیمه خانه: سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد یك دستگاه اتوبوس اسكانیا با كشنده هوو در كیلومتر ۷۰ محور دامغان-سمنان اطلاع داد و اظهار داشت: در این حادثه دو نفر جان باختند و ۱۰ نفر مجروح شدند.



سرهنگ تقی كبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید برخورد اتوبوس اسكانیا با كشنده هوو در كیلومتر ۷۰ محور دامغان-سمنان، اظهار داشت: این حادثه كه ساعت ۳: ۳۰ صبح روز جمعه به وقوع پیوست مرگ در دم راننده اتوبوس و همسرش را رقم زد.
وی بابیان اینكه این اتوبوس ۲۷ سرنشین داشت واز مشهد به تهران در حال تردد بود، افزود: ۱۰ سرنشین این اتوبوس بلافاصله پس از حادثه به مراكز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راه استان سمنان كه از ساعت اولیه حادثه در محل حاضرشده بود علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام نمود و اظهار داشت: باوجود هشدارهای پلیس در خصوص اجبار هوشیاری حین رانندگی باز شاهد این گونه حوادث تلخ هستیم كه از رانندگان تقاضا داریم استراحت یك ربع را پس از دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ كنند.
كبیری افزود: هم اكنون تردد در محورهای استان سمنان عادی و روان است اما پیش بینی می گردد شاهد افزایش تردد و حجم تردد خودروها به سمت تهران باشیم كه انتظار می رود رانندگان سرعت مطمئن و فاصله طولی را به دقت رعایت نمایند.

1397/08/18
22:46:46
5.0 / 5
4430
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
بیمه خانه Bime khane