دادستان كل كشور:

سالانه بیشتر از سیصد میلیون دلار برای مبارزه با مواد مخدر در ایران هزینه می شود

سالانه بیشتر از سیصد میلیون دلار برای مبارزه با مواد مخدر در ایران هزینه می شود

به گزارش بیمه خانه دادستان كل كشور اظهار داشت: سالانه بیشتر از سیصد میلیون دلار بابت طرح های مبارزه با مواد مخدر در ایران هزینه می شود.


به گزارش بیمه خانه به نقل از دادستانی كل كشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان كل كشور كه جهت شركت در هفدهمین دوره اجلاس دادستان های كشورهای عضو سازمان همكاریهای شانگهای به شهر بیشكك پایتخت قرقیزستان سفر كرده است، عصر امروز در سخنرانی خود در این اجلاس به گزارشی از وضعیت مبارزه با مواد مخدر در ایران پرداخت.

دادستان كل كشور در سخنان خود با اشاره به همسایگی ایران و افغانستان و با اشاره به اینكه این كشور بعد از حضور نیروهای نظامی و ائتلاف تبدیل به قطب تولید مواد مخدر شده است اظهار داشت: میزان تولید و توزیع مواد مخدر پیش از حضور نیروهای ناتو و ائتلاف در افغانستان دویست تن بود كه برمبنای آمار دفتر جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد بعد از حضور آنان به ده هزار تن یعنی پنجاه برابر رسیده است كه هم اكنون به تولید مواد مخدر صنعتی مبادرت می ورزند.
وی اظهار داشت: ما در راه مبارزه با مواد مخدر تابحال سه هزار و هشتصد و چهارده شهید داده و دوازده هزار نفر نیز جانباز داشته ایم. همین طور سالانه بیشتر از سیصد میلیون دلار بابت طرح های مبارزه با مواد مخدر در ایران هزینه می گردد.
دادستان جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با گستردگی شبكه تولید و توزیع مواد مخدر داشتن یك عزم همگانی و جدی از طرف كشورها را ضروری اعلام نمود و اضافه كرد: در این خصوص اهتمام و همكاری همه كشورها برای جلوگیری از این بلای خانمانسوز لازم است.



1398/07/09
22:36:48
5.0 / 5
4494
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane