پلیس راه خبر داد؛

ترافیك نیمه سنگین در ورودی و خروجی های تهران

ترافیك نیمه سنگین در ورودی و خروجی های تهران

بیمه خانه: تهران- پلیس راه از ترافیك نیمه سنگین صبحگاهی در ورودی و خروجی های پایتخت اطلاع داد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، بامداد سه شنبه و یك روز مانده به آغاز تعطیلات آخر هفته و ایام آخر ماه صفر ورودی ها و خروجی های پایتخت شاهد ترافیك نیمه سنگین است.
رییس پلیس راه غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت ترافیكی غرب این استان تصریح كرد: در بعضی مقاطع محور قدیم قم- تهران بخصوص در محدوده بهشت زهرا(س) شاهد ترافیك نیمه سنگین خودروها هستیم.
وی اضافه كرد: در آزادراه تهران- ساوه در هر ۲ مسیر ورودی و خروجی به تهران بخصوص در محدوده پلیس راه هم ترافیك به صورت نیمه سنگین در جریان است، اما در طول مسیر ترافیك پر حجم اما روان است.
سرهنگ حامد محمودی بیان داشت: هم اكنون محور شهریار- تهران و ملارد- شهریار هم ترافیك نیمه سنگین و با توقف در خیلی از مقاطع را تجربه می كند.
رییس پلیس راه شرق استان تهران هم در این خصوص به خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اكنون محور هراز در محدوده های خروجی تهران، پردیس رودهن، بومهن و مشاء دارای ترافیك نیمه سنگین است.
سرهنگ سیاوش محبی در ادامه اضافه كرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزكوه در طول محور به صورت پر حجم است، كه در محدوده گیلاوند این ترافیك نیمه سنگین می گردد و با توقف خودروها در جریان است.
وی ترافیك در محور امام رضا(ع) را عادی و روان دانست و اضافه كرد: در این محور هم در محدوده تهران- پاكدشت و پاكدشت- شریف آباد شاهد حجم بالای خودروها و ترافیك نیمه سنگین هستیم، كه هرچقدر از شهر تهران دورتر می شویم، از سنگینی ترافیك كم می شود.
محبی ترافیك در محور ورامین تهران را هم نیمه سنگین اعلام نمود و اضافه كرد: در چنین شرایطی باید رانندگان با صبر و حوصله و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی برانند، تا شاهد حادثه ناگوار نباشیم.

1397/08/15
14:39:54
5.0 / 5
4501
تگهای خبر: پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane