رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است

جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است

به گزارش بیمه خانه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است و ما برنامه های آنها را با مشكل مواجه كرده ایم و این ندای قرآن بود كه مستكبرین را مأیوس كرد.


به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا بامداد امروز در اختتامیه مسابقات قرآن كریم ویژه كاركنان نیروهای مسلح سراسر كشور كه در مركز فرماندهی نیروی انتظامی انجام شد اظهار نمود: امام خمینی (ره) كه در مكتب قرآن تربیت شده است كشور را از زیر بار ظلم نجات داد. امام در شریعت مقدس تربیت شد و انقلابی را حاكم كرد كه همهما را از زیر بار طاغوت نجات داد و از لعنت و نفرین الهی نجات داد و به بركت قرآن امروز صدای ملت ایران و مردمان عالم بلند است و استكبار اساسا در مقابل اراده مستضعفان عالم تسلیم خواهد شد.

وی افزود: جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است و ما برنامه های آنها را با مشكل مواجه كرده ایم و این ندای قرآن بود كه مستكبرین را مأیوس كرد. ما بودیم كه استكبار را ناامید كرده و شكست دادیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اشاره كرد: هزاران بار خدا را به خاطر وجود نعمت رهبری و حاكمیت الهی شكر می نماییم. امروز نیروهای مسلح ما نیروی قرآنی هستند و این تمسك به قرآن و عترت ملت ایران را از زیر بار طاغوت نجات داد.

ادیانی اظهار نمود: امروز نیروهای مسلح ما با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی می كنند و اساسا همه توطئه های آنها خنثی خواهد شد.

وی درباره برخورد با مبحث بدحجابی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی به دنبال نجات همه مردم ایران است و پلیس اقدامات خود در مورد برخورد با بدحجابی را با رویكرد نجات مردم از آتش جهنم انجام می دهد.

1398/05/03
11:08:24
5.0 / 5
5015
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , فرماندهی , نیروی انتظامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane