فرمانده انتظامی استان سمنان:

كامیون حامل ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آرادان توقیف شد

كامیون حامل ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آرادان توقیف شد

بیمه خانه: فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف 56 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در آرادان آگاهی داد و اظهار داشت: ارزش این محموله پنج و نیم میلیارد ریال برآورد می شود.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سرهنگ عبدالله حسنی بامداد پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از توقیف یك دستگاه كامیون توسط مأموران پلیس آرادان آگاهی داد و اظهار داشت: مأموران هنگام پایش خودرو های عبوری به یك دستگاه كامیون حامل ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (مایند) مشكوك و آنرا متوقف كردند.
وی ضمن بیان اینكه این محموله از تهران به مقصد مشهد بارگیری شده بود، اضافه كرد: كارشناسان ارزش ریالی این دستگاه ها را برابر با ۵۵۰ میلیون تومان برآورد كرده اند كه ضمن هماهنگی با قاضی پرونده مسئول باربری مشهد جهت بررسی های بیشتر احضار شد.
تشكیل ۶ پرونده قاچاق و دستگیری ۷ متهم در سمنان
فرمانده انتظامی استان سمنان در خبر دیگری از توقیف سه دستگاه خودرو حامل ۱۴۹ رأس دام به ارزش چهار میلیارد ریال در سمنان آگاهی داد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق كالاهای اساسی كشاورزی و دام از طرح هایی است كه توسط تیم های عملیاتی پلیس آگاهی و مأموران انتظامی استان سمنان انجام می شود.
حسنی با اشاره به توقیف یك دستگاه تریلی حامل خرده بار در محور تهران-مشهد، اشاره كرد: این خودرو نیز حامل كالاهای قاچاق خارجی شامل عینك، روغن زیتون، بیت كوین، آدامس و نوشیدنی های انرژی زا به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بود.
وی با اشاره به كشف ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در سمنان اضافه كرد: درمجموع این طرح استانی شش پرونده تشكیل و هفت متهم دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف شده اند و بنا بر نظر كارشناسان امر این كالاها هفت میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده اند كه همكاری مردم با پلیس و معرفی متهمان حوزه قاچاق به پلیس ۱۱۰ گام مهمی در این راستا شمرده می شود.

1398/04/20
13:50:59
5.0 / 5
5254
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , پلیس آگاهی , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane