درخواست تمدید مهلت ثبت نام در انتخابات شورایاری های تهران

درخواست تمدید مهلت ثبت نام در انتخابات شورایاری های تهران

به گزارش بیمه خانه رئیس كمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران درخواست نمود كه مهلت ثبت نام كاندیداهای انتخابات پنجمین دوره شورایاری های شهر تهران یك هفته تا ۱۰ روز دیگر تمدید شود.


به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، محمد سالاری در یكصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذكری درباره برگزاری انتخابات شورایاری ها اظهار داشت: چهار دوره از انتخابات شورایاری ها و فعالیت این نهاد در تهران سپری شده و در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات هستیم و همه پیشبینی های لازم برای برگزاری انتخاباتی عالی فراهم گشته است.
وی اضافه كرد: دغدغه و نگرانی ما به جهت ورود نهادهای نظارتی و ایرادات قانونی كه به درستی برگزاری این انتخابات و نحوه برگزاری آن مطرح كرده بودند، به وجود آمد، بر همین مبنا فرصت اطلاع رسانی برای شهروندان و معتمدین محلات جهت شركت در این انتخابات وجود نداشت.
وی افزود: برای برگزاری انتخابات از ماه ها پیش فضایی ایجاد می شود كه حس و حال انتخابات در آن شكل بگیرد تا شركت كنندگان در انتخابات به درستی از برگزاری انتخابات اطلاع داشته باشند.
سالاری با اشاره به این كه زمان ثبت نام كاندیداهای انتخابات شورایاری ها فردا به اتمام می رسد اظهار نمود: زمان ثبت نام برای این انتخابات در حالی فردا به اتمام می رسد كه در شهر و محلات به درستی برای آن اطلاع ر سانی نشده بنابراین درخواست من این است كه با عنایت به این كه شورایاری ها را می توان بعنوان بازوی كمكی شورای شهر تهران خواند و تأثیر بسرایی در مدیریت شهری دارد و برای تشكیل آن تلاش بسیاری شده است، باید تقاضا كنم یك هفته تا ۱۰ روز دیگر جهت مهلت ثبت نام برای كاندیداهای شورایاری ها برنامه ریزی شود و این تمدید به تصویب اعضای شورا برسد.



1398/04/09
00:58:39
5.0 / 5
4621
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane