فرمانده انتظامی استان سمنان:

توقیف ۸میلیارد ریال كالای قاچاق در سمنان، راننده ۵۷ ساله دستگیر شد

توقیف ۸میلیارد ریال كالای قاچاق در سمنان، راننده ۵۷ ساله دستگیر شد

بیمه خانه: فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف هشت میلیارد ریال كالای قاچاق در شهر سمنان آگاهی داد و اظهار داشت: در این راستا راننده تریلی 57 ساله به جرم قاچاق كالا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار روح الامین قاسمی بامداد پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینكه یك دستگاه تریلی حامل كالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در محور تهران-مشهد متوقف گردید، اظهار داشت: مقابله و كنترل پدیده قاچاق در سال رونق تولید ازجمله ماموریت های مهم ناجا شمرده می شود كه پلیس سمنان با طرح های ویژه و مستمر خود توفیقات بالایی در این زمینه كسب كرده است.
وی بابیان اینكه مأموران پلیس آگاهی و عوامل یگان امداد شهر سمنان نیز در همین راستا طرح ایست و كنترل را در محور تهران-مشهد اجرا كردند، اضافه كرد: طی بازدید و نظارت خودرو های عبوری با هوشیاری مأموران این شهرستان بامدادان روز گذشته یك دستگاه تریلی توسط مأموران توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به عدم ارائه هرگونه مدرك و یا اسناد قانونی توسط راننده ۵۷ ساله تریلی، اظهار داشت: این خودرو سنگین با هماهنگی های لازم جهت بررسی دقیق محموله آن به پلیس آگاهی منتقل شد.
قاسمی در ادامه اشاره كرد: در بازرسی صورت گرفته هشت دستگاه كولرآبی، ۶۲ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار، ۳۵۸ عدد نوشیدنی های انرژی زا و دو هزار و ۴۰۰ عدد اسپری براق كننده قاچاق كشف و ضبط شد.
وی بابیان اینكه این محموله از پایتخت به مقصد مشهد درحركت بود، اضافه كرد: از هم استانی ها انتظار می رود برای مقابله با پدیده قاچاق از هرگونه خرید این اجناس خودداری كرده و هرگونه موارد مشكوك را حتما به ۱۱۰ گزارش دهند تا مورد رسیدگی واقع شود.


منبع:

1398/03/30
21:07:05
5.0 / 5
4785
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , پلیس آگاهی , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
بیمه خانه Bime khane