تعیین حسابرس برای شركت های شهرداری

تعیین حسابرس برای شركت های شهرداری

به گزارش بیمه خانه اعضای شورای شهر تهران بامداد امروز به روند انتخاب حسابرسان برای حسابرسی از شركت ها و سازمان های شهرداری تهران رأی مثبت دادند.


به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، بامداد امروز بررسی طرح انتخاب حسابرسان منتخب شورا برای حسابرسی از سازمان ها و شركت های شهرداری روی میز بررسی قرار گرفت و مجید فراهانی رئیس كمیته برنامه و بودجه با اشاره به اینكه حسابرسی از سازمان ها و شركت های شهرداری تهران همواره در دستور كار شورا قرار داشته است اظهار داشت: هر چند گزارش هایی در مورد عدم همكاری شركت و سازمان های شهرداری با حسابرسان دریافت كردیم اما این رویه شفاف سازی باید ادامه داشته باشد و ما به حسابرسان اعلام كردیم كه عدم هماهنگی و هر گونه عدم همكاری با آنها را كه باعث آن می شود كه تأثیر منفی در حسابرسی ایجاد شود را گزارش دهند.
وی با اشاره به اینكه ۱۰ پكیج حسابرسی از سازمان ها و شركت های شهرداری تهران تهیه شده و طی یك فراخوان از حسابرسان رسمی دارای رتبه ۱ خواستیم كه در این مناقصه شركت نمایند، اظهار داشت: حالا اعضای شورای شهر می بایست به روند این حسابرسی رأی دهند و بنابراین به صحن شورای شهر آوردیم تا اعضا رأی خویش را در مورد روند حسابرسی ارائه نمایند.
به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، اعضای شورای شهر به روند انتخاب حسابرس برای حسابرسی از شركت ها و سازمان های شهرداری رأی مثبت دادند.



1398/03/07
15:05:52
5.0 / 5
5105
تگهای خبر: شركت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
بیمه خانه Bime khane