وضعیت مناسب ۱۶۶ پله برقی و ۵۰ آسانسور خط یک متروی تهران

وضعیت مناسب ۱۶۶ پله برقی و ۵۰ آسانسور خط یک متروی تهران

به گزارش بیمه خانه، سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ساعت پیک صبحگاهی با حضور در نیمه شمالی خط یک مترو از چگونگی روند فعالیت در این خط بازدید و بر عرضه خدمات مناسب به مسافران تاکید کرد.


به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، حامد عباسی نامی سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به همراه رستمی قائم مقام عملیات و تعدادی از مدیران خط یک این شرکت، از ایستگاه های نیمه شمالی خط بازدید و فعالیتهای انجام شده در زمینه های ایستگاهی، فنی و فرهنگی را مورد ارزیابی قرار داد.
نامی با اشاره به اینکه خدمت به مردم مهم ترین هدف پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه است و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، تصریح کرد: رفع کمبودهای ایستگاه ها و بهبود خدمات رسانی به شهروندان و مسافران از اولویت های این شرکت است.
وی ادامه داد: تمام تلاش و تلاش خویش را به کار خواهیم گرفت تا با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، تقاضای شهروندان برای استفاده از مترو را به بهترین نحو پاسخ دهیم.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران ضمن اشاره به این که در خطوط هفت گانه مترو، خرابی تجهیزات پرمصرف مانند پله برقی ها و آسانسورها با عنایت به حجم مسافری که روزانه از این تجهیزات استفاده می نمایند، امری غیر قابل اجتناب است، تصریح کرد: گزارش وضعیت پله برقی ها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت و در صورت اعلام خرابی به سرعت نسبت به رفع نقص پیش آمده اقدام می شود.
بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، ایشان در ادامه از وضعیت مناسب ۱۶۶ پله برقی و ۵۰ آسانسور خط یک مترو اطلاع داد و اظهار داشت: به منظور رفاه بیشتر حال شهروندان تلاش می شود خرابی ها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله برقی های مترو در روز به علت خرابی خاموش هستند.




منبع:

1401/08/17
08:58:46
5.0 / 5
389
تگهای خبر: تجهیزات , خدمات , شركت , مسافر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
بیمه خانه Bime khane