فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

شناسایی ۴۴۲۰ خودرو با پلاک مخدوش در آذربایجان شرقی

شناسایی ۴۴۲۰ خودرو با پلاک مخدوش در آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: تعداد 263 راننده که پلاک های خودرو دستکاری کرده بودند به مراجع قضائی معرفی و تعداد 4هزار و 420خودرو پلاک مخدوش نیز مبلغ 63 هزار تومان جریمه شدند.



به گزارش بیمه خانه به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر برخورد قانونی با رانندگانی که پلاک های خودرو را مخدوش یا دست کاری می کنند گفت: دستکاری در پلاک خودرو طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم بوده و از شروع اجرای طرح تا حالا تعداد ۲۶۳ راننده که پلاک های خود رو دستکاری کرده بودند به مراجع قضائی معرفی و تعداد ۴ هزار و ۴۲۰ خودرو پلاک مخدوش نیز مبلغ ۶۳ هزار تومان جریمه شدند.
وی با بیان این که محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامدادان همچنان به قوت خود باقی است، اظهار داشت: از زمان شروع اجرای طرح تا حالا تعداد ۵۱ هزار و ۸۷۵ دستگاه خودرو به جهت عدم توجه به قوانین منع تردد شبانه مبلغ ۲۱۰ هزار تومان و تعداد ۸۴۸ دستگاه پلاک غیر بومی نیز مبلغ یک میلیون تومان در درون شهرها جریمه شده اند.
عبدی درباب ممانعت از ورود خودرو های غیر بومی اظهار داشت: با حضور ۶۵ تیم مأموران پلیس راه و انتظامی در ۱۵ نقطه ورودی استان، محورهای مواصلاتی و ممانعت از ورود مسافران به داخل شهرهای استان، از شروع اجرای طرح محدودیت های کرونائی تا حالا بیش از ۳۶ هزار و ۸۴۵ خودرو باز گردانده و ۱۰ هزار دستگاه خودرو نیز اعمال قانون و به ۳۵ هزار راننده نیز تذکر لسانی داده شده است.
وی اضافه کرد: رانندگانی که با پلاک غیربومی با بی توجهی به ممنوعیت های وضع شده به استان وارد می شوند برمبنای رنگ بندی های کرونائی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

1400/06/02
22:07:54
5.0 / 5
1060
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , خودرو , فرماندهی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane