مهلت عرضه مفاصاحساب غرفه داران میادین تره بار 2 برابر شد

مهلت عرضه مفاصاحساب غرفه داران میادین تره بار 2 برابر شد

به گزارش بیمه خانه اصلاحیه لایحه انضباطی بهره برداران غرف میادین میوه و تره بار در صحن شورای اسلامی شهر تهران با اكثریت آرا به تصویب رسید.


به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، در یكصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران مبحث دستورالعمل انضباطی بهره برداران غرف میادین میوه و تره بار در دستور كار بود كه در جریان بررسی این طرح، زهرا صدراعظم نوری، رئیس كمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در این باره اظهار نمود: در مواردی كه بعد از مدت قرارداد، بهره بردار در موارد تعیین شده ظرف چهار ماه از زمان آخر مدت قرارداد، نسبت به پرداخت دیون قانونی مراجع درون سازمانی همچون بیمه كارگری، عوارض، مالیات و جرایم تعزیراتی و عرضه مفاصا حساب های مربوطه اقدام نكنند كل سپرده بهره بردار به نفع سازمان ضبط میادین میوه و تره بار ضبط و یا بدهی بهره بردار به سازمان های ذی ربط تا سقف سپرده موجود تهاتر می شود.
رئیس كمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: در صورتیكه بدهی بهره بردار به سازمان های ذی ربط كمتر از میزان سپرده باشد مابقی سپرده به نفع سازمان ضبط و وصول می شود و مهلت عرضه مفاصا حساب غرفه داران از دو ماه به چهار ماه افزایش پیدا كرد.
به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، نهایتاً كلیات جزئیات اصلاحیه این مصوبه با اكثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.



1397/11/28
15:37:37
5.0 / 5
5226
تگهای خبر: بیمه , دستورالعمل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane