فرمانده ناجا:

لزوم آموزش مستمر تخصصی پلیس با عنایت به بروز لطمه و جرم جدید

لزوم آموزش مستمر تخصصی پلیس با عنایت به بروز لطمه و جرم جدید

بیمه خانه: فرمانده ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی به سبب اینكه هر روزه با یك لطمه و جرم جدید روبه رو می شود بایستی همواره در حال یادگیرندگی و در عین حال یاددهنده به مردم باشد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی كه با حضور علیرضا رزم حسینی؛ استاندار و تعدادی از فرماندهان و مدیران انتظامی استان در مجتمع فرهنگی رفاهی امام سجاد (ع) برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای شب گذشته از همرزمان سپاه پاسداران كه در یك حركت تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: گروه های سلفی و تكفیری به سبب شكستی كه خوردند به دنبال ناامن كردن كشور هستند و یك سری حملات كور تروریستی انجام می دهند.
فرمانده ناجا به بازدید روز گذشته خود از مرزهای استان خراسان رضوی اشاره و بیان كرد: انصافا كارهای بزرگی در استان صورت گرفته و توانمندی ها در میان نیروها خوب است؛ آرامشی كه امروز در مرزها و شهرها داریم مثال زدنی است اما با تمام اینها بایستی مراقب باشیم.
وی اشاره كرد: اما نباید به این حد بسنده كرد و بایستی هوشیار بود و با اشراف اطلاعاتی هوشمندانه آمادگی چند برابری نسبت به گذشته داشته تا غافلگیر نشویم.
سردار اشتری با اشاره به هفت محور در پیام فرماندهی معظم كل قوا، تاكید كرد: بایستی بر طبق این هفت محور اولویت ها در ناجا طی سال آتی برنامه ریزی و به اجرا درآید.
عالی ترین مقام انتظامی كشور عنوان كرد: استان خراسان رضوی به سبب وجود حرم علی بن موسی الرضا (ع) كه سالانه پذیرای چندین میلیون زائر می باشد از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پیش بینی ایشان از اینكه امسال 22 بهمن تماشایی خواهیم داشت، اضافه كرد: انصافا 22 بهمن امسال با حضور گسترده مردم پرشورتر از سال های گذشته انجام شد این حضور پررنگ موجب یأس و ناامیدی دشمنانی می شود كه همواره با عملیات روانی و رسانه ای می كوشند یأس و ناامیدی را به مردم القاء كنند.
وی با اشاره به اینكه نیروی انتظامی وظیفه تأمین و حفظ نظم و امنیت را در اقصی نقاط كشور را بر عهده دارد، اضافه كرد: نیروی انتظامی تأمین امنیت سرمایه گذاران در اقصی نقاط كشور حتی در نقطه صفر مرزی را تضمین می نماید.
عالی ترین مقام انتظامی كشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی ما مبتنی بر مبانی دینی و اخلاقی بوده است، اظهار داشت: تمركز در نیروی انتظامی باز روی این مساله است چونكه سازمان عظیم ناجا بیشترین ارتباط را با مردم دارد و بطور حتم این مساله بایستی سرلوحه كار در پلیس باشد.
سردار اشتری اشاره كرد: یكی از مأموریت های اصلی پلیس مبارزه با هر نوع فساد است؛ نیروی انتظامی مجری قانون و همواره عدالت محوری را سرلوحه كار خود قرار می دهد؛ نظم و انضباط و رعایت سلسله مراتب دستورالعمل ها باید اجرا شود و در رأس باشد؛ اما بایستی برادرانه و دلسوزانه اقدام گردد.
فرمانده ناجا گفت: حفاظت از ثمره خون شهدا، یعنی همین آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی است كه بایستی از آن حمایت و پاسداری نماییم.
سردار اشتری با تاكید بر اینكه یكی از اولویت های ناجا اشراف اطلاعاتی بر مناطق حاشیه نشین است، اظهار داشت: البته كارها و اقدامات خوبی طی چند سال قبل صورت گرفته اما كفایت نمی كند و نباید به این حد بسنده كرد و بایستی بیشتر از این مراقب بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره كرد: نظارت و بازرسی یكی از موضوعاتی است كه بایستی همیشه مورد تاكید فرماندهان و مدیران نیرو باشد، آنان باید با اطلاع و بدون اطلاع قبلی به طور مستمر به زیرمجموعه های خود سرزده و نظارت و بازرسی را در این خصوص بالا برند.
فرمانده ناجا با پر اهمیت بر شمردن سوژه آموزش در ناجا اضافه كرد: نیروی انتظامی به سبب اینكه هر روز با یك لطمه و جرم جدید روبه رو می شود پس بایستی همواره در حال یاگیرندگی و در عین حال یاددهنده به مردم باشد چونكه موقعی می تواند یاددهنده خوبی باشد كه با آموزش های تخصصی لازم یادگیرنده بوده باشد.
عالی ترین مقام انتظامی كشور اضافه كرد: در استان كارهای بزرگ و مناسبی انجام شده است پاسخگویی به مردم روز به روز بهتر شده اعتمادی كه مردم به ناجا دارند به واسطه همین عملكرد مناسب شما است. بر طبق نظرسنجی هایی كه درباره میزان اعتماد مردم صورت گرفته ناجا در میان 32 دستگاه در رده دوم قرار دارد؛ یعنی مردم به ما اعتماد دارند و قدردان هستند.
وی اضافه كرد: بارها مشاهده كردیم كه مردم چگونه با حضور به موقع خود در صحنه قدردانی كردند نظیر آن حادثه ای كه سبب شهادت مأمور پلیس در یاسوج شد مشاهده كردیم كه جمعیت عظیمی در مراسم خاكسپاری پیكر این بزرگوار حضور پیدا كردند. این حضور نشان دهنده قدردانی مردم از عملكرد خوب پلیس است.
فرمانده ناجا در خاتمه اظهار داشت: به بركت خون شهدا و تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی شما امنیت مثال زدنی در كشور وجود دارد كه بایستی قدر آنرا بدانیم.

1397/11/25
22:30:03
5.0 / 5
4734
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , دستورالعمل , فرماندهی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane