رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد

برگزاری پویش بین المللی قهرمانان مقاومت همزمان با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی

برگزاری پویش بین المللی قهرمانان مقاومت همزمان با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش بیمه خانه در آستانه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش بین المللی قهرمانان مقاومت، در بیشتر از 120 کشور دنیا اجرا می شود.


به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان این خبر اظهار داشت: در این طرح که از اول تا پانزدهم دیماه سالجاری اجرا می شود، پوسترهایی با تصویر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به ۱۰ زبان دنیا ترجمه ودر اختیار مردم قرار گرفته است تا با نصب و انتشار آن، یاد و نام این اسطوره فراموش نشدنی در میان مردم زنده و جاری داشته شود.
مجتبی سالک افزود: کاربران با انتخاب تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نصب آن در درب منازل، مغازه و خودروها و درج و انتشار عکس در سایت ها و شبکه های اجتماعی با هشتگ #قهرمانان _ مقاومت (#مرد _ میدان)، در این پویش مشارکت می کنند.
وی با بیان آن که دلتنگی برای سردار دلها در همه جای کشور و یا حتی فضای مجازی قابل مشاهده می باشد، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی برای مردم ایران یک قهرمان است و با شهادت خود تاریخ این مرز و بوم در راه مبارزه با دشمنان را تداعی و تداوم بخشید و اگر شرایط، محدودیت ها و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی نبود، بی گمان مجالس باشکوهی برگزار می شد و امیدواریم ما هم به قدر بضاعت خود بتوانیم بخشی از سیره و مکتب ایشان را به جامعه و نسل جوان بیشتر از پیش معرفی نماییم.
سالک تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز خویش را مدیون شهید سلیمانی هستیم و اگر بخواهیم این امنیت همچنان برقرار باشد باید راه و مکتب ایشان را به خوبی ادامه دهیم و نگذاریم پرچمی که برافراشت روی زمین بماند.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، صبح جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله پهپادی آمریکایی ها به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.




1399/10/11
01:15:15
0.0 / 5
4033
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
بیمه خانه Bime khane