سردار هادیانفر:

محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد

محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد

رئیس پلیس راهور ناجا از تداوم طرح محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه آگاهی داد و اظهار داشت: برای تمدید احتمالی این محدودیت ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می کند.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار سیدکمال هادیانفر پس از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از روش اجرای طرح زمستانه در آزادراه تهران- شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران بنده در پلیس راهور ناجا علاوه بر استقرار در طرح زمستانی در بحث اجرای محدودیت های کرونائی در یک هزار و ۹۸۰ نقطه مستقر هستند.
رئیس پلیس راهور ناجا افزود: باتوجه به کوشش های صورت گرفته و گزارشات وزارت بهداشت شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا هستیم، اما محدودیت ها همچنان ادامه دارد و همکاران من در خروجی شهرها برای پرهیز از سفرهای غیرضروری تذکر می دهند.
وی از تذکر لسانی به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو برای عدم خروج و یا ورود به شهرها آگاهی داد و اظهار داشت: اگر کسی به تذکرات توجهی نکند، اعمال قانون خواهد شد، که در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.
هادیانفر اظهار داشت: این جریمه ها هم به صورت دستی توسط همکاران من و هم به صورت ثبت دوربین ها اعمال می شود و در شهرها و کلانشهرها نیز قانون منع تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در حال اجرا می باشد، که از هم وطنان عزیز برای همکاری با پلیس تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: هیچ تنشی بین پلیس و مردم در ورودی و خروجی شهرها در سطح کشور ایجاد نشده است و نهایت همکاری را از طرف مردم شاهد می باشیم.
این مقام مسئول با اعلان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از مأموران انتظامی، پلیس راه و راهور در حال اجرای محدودیت های کرونائی تردد در سطح کشور هستند، اظهار داشت: محدودیت های تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه خواهد داشت.

1399/09/25
12:22:27
5.0 / 5
889
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , پلیس راهور , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane