فرمانده انتظامی استان مركزی تاكید كرد؛

ضرورت راه اندازی مركز كنترل ترافیك در سایر شهرستان های استان مركزی

ضرورت راه اندازی مركز كنترل ترافیك در سایر شهرستان های استان مركزی

فرمانده انتظامی استان مركزی با اشاره به راه اندازی مركزكنترل ترافیك درشهرهای اراك، ساوه، دلیجان، خمین ومحلات اظهار داشت: سایر شهرستان ها باید نسبت به راه اندازی این مهم تلاش كنند.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی روز سه شنبه در نشست شورای راهبری تصادفات استان مرکزی در اراک، اظهار نمود: سال قبل مجموع تصادفات استان مرکزی در ۵۲ هزار و ۳۸۵ فقره بوده که ۷۱ درصد در حوزه درون شهری و بقیه در حوزه برون شهری بوده است.
وی افزود: از مجموع تصادفات استان مرکزی در سال قبل ۹ درصد فوتی، ۱۶ درصد جرحی و بقیه تصادفات خسارتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به تجهیز تمامی خودرو های پلیس راه و راهور استان به سامانه ویژه ناجا، ۱۲۳ واحد ثبت تخلف، تجهیز پلیس راهور استان به ۶۶ دستگاه و پلیس راه استان به ۴۷ دستگاه ثبت تخلفات، تجهیز واحدهای عملیاتی پلیس راه و راهور استان به دوربین، البسه و ساخت مرکز کنترل ترافیک هوشمند از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در استان مرکزی اشاره نمود.
شهرستانی با اعلان اینکه مرکز کنترل ترافیک هوشمند استان مرکزی دومین استان بعد از استان خراسان رضوی است، عنوان کرد: هم اکنون مرکز کنترل ترافیک در شهرهای اراک، ساوه، دلیجان، خمین و محلات با اعتبارات استانی راه اندازی شده و از دیگر شهرستان های نیز انتظار می رود نسبت به راه اندازی این مهم تلاش کنند چونکه این مهم کاهش تصادفات را به دنبال دارد.
وی اضافه کرد: ۱۷ دستگاه خودروی صفر کیلومتر وارد ناوگان پلیس راهور استان شده است. این استان در تردد وسایل نقلیه رتبه چهارم و در تردد وسایل نقلیه سنگین رتبه سوم کشور را به خود مختص کرده است.

1399/05/09
23:05:53
5.0 / 5
2096
تگهای خبر: اعتبار , انتظامی , پلیس , پلیس راهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
بیمه خانه Bime khane