توزیع 35 هزار بسته غذایی و حمایتی در شهرستان ملارد

توزیع 35 هزار بسته غذایی و حمایتی در شهرستان ملارد

به گزارش بیمه خانه سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از توزیع 35هزار بسته غذایی و حمایتی در بین افراد نیازمند در سطح شهرستان ملارد اطلاع داد.


سجاد برنجی در گفتگو با ایسنا در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در سطح شهرستان ملارد برای مقابله با بیماری كووید 19 اظهار داشت: از زمان شیوع این بیماری توسط سازمان های مردم نهاد، خیریه ها و خیرین و گروه های جهادی، مجموعه های دولتی، نهادهای عمومی و خصوصی در مجموع بالغ بر 35 هزار بسته غذایی و حمایتی شامل مواد ضد عفونی كننده، توزیع شده است.
وی ادامه داد: در جلسه امروز فرمانداری ملارد هم موضوعات مختلفی عنوان شد اما آنچه كه مورد توجه است تلاش ما برای ایجاد یك هماهنگی برای كمك به افراد نیازمند است. توزیع 35 هزار بسته حمایتی در سطح شهرستان نشان دهنده روحیه نوع دوستی مردم شهرستان ملارد است كه در این شرایط سخت اقتصادی و شرایطی كه امكان دارد خیلی از آنها به علت صدمه دیدن كسب و كارهایشان با مشكلاتی مواجه باشند خود برای این كمك پیش قدم شدند و با این حجم بالا این كمك ها به افراد نیازمند انجام شد. كه جای قدردانی از همه این مردم دارد.
سرپرست فرمانداری ملارد درمورد روند غربالگری در شهرستان ملارد اظهار داشت: درشهرستان ملارد 97 درصد افراد سامانه سیب (سامانه یك پارچه بهداشت) شهرستان ملارد غربالگری شدند و درحال حاضر به دنبال این هستیم كه بتوانیم افرادی كه خارج از سامانه سیب هستند را شناسایی و غربالگری نماییم.
وی تصریح كرد: آنچه كه امروز در سطح شهرستان بعنوان برنامه اولویت دار ما در حوزه غربالگری قرار گرفته است توجه به انجام غربالگری كارگران و صاحبان اصناف است. با عنایت به این كه هم اكنون اصناف به مرور در حال بازگشایی هستند و شركت های تولیدی ما كار خویش را آغاز كردند امروز غربالگری كارگران و صاحبان اصناف در اولویت برنامه غربالگری ما قرار گرفتند. در همین راستا هم روز گذشته غربالگری در شهرك صنعتی صفادشت آغاز شد و انشاء الله در تمام شهرستان ادامه پیدا خواهد نمود.



1399/01/24
14:53:48
5.0 / 5
3536
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
بیمه خانه Bime khane