در نشست مشترك شهرداری تهران وكمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح شد

ظرفیت های شهرداری و كمیته امداد به اشتراك گذاشته می گردد

ظرفیت های شهرداری و كمیته امداد به اشتراك گذاشته می گردد

بیمه خانه: جلسه مشترك بین سازمان خدمات اجتماعی شهرداری با كمیته امداد استان تهران در مورد توانمندسازی و كارآفرینی جوامع محلی، در 3 منطقه 11، 12 و 13 برگزار گردید.


به گزارش بیمه خانه به نقل از ایسنا، ظرفیت های سازمان خدمات اجتماعی در شهر تهران برای همكاری با كمیته امداد امام خمینی (ره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف طرح های اجرا شده، برای بهره گیری در سایر بخش ها و اجرای آن در مناطق دیگر برنامه ریزی شود.
مدیران و كارشناسان كمتیه امداد امام خمینی(ره) هم با بیان ظرفیت های خود در طرح فوریت های خدمات اجتماعی در قالب توانمندسازی جامعه مورد هدف هر دو مجموعه، مطالبی را تشریح كردند.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینكه، نقش شهرداری تهران در این مسیر تامین زیرساخت و همینطور تسهیلگری است اظهار داشت: با افتخار تلاش می نماییم با تمام توان با استفاده از همكاری با كمیته امداد در خدمت جامعه باشیم و این امر مهم در دستور كار سازمان قرار دارد.
وی دلیل برگزاری این نشست را ارتقاء برابری، عدالت اجتماعی و اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل هر دو دستگاه عنوان نمود و اضافه كرد: آماده هرگونه همكاری در زمینه های اجتماعی فرهنگی آموزشی و مواردی همانند اقتصاد و خانواده هستیم.
محمدی با اشاره به اینكه این ظرفیت ها را در قالب 4 كمیته می توان دسته بندی كرد، تصریح كرد: فناوری اطلاعات، توانمندسازی و كارآفرینی، رفاه و مشاركت های مردمی و امورآموزشی و فرهنگی عناوین این 4 كمیته هستند.
شیران مدیر كل كمیته امداد استان تهران هم در این نشست با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه ای كه در جلسه آینده خواهد بود، در مورد همكاری مشترك سازمان خدمات اجتماعی تهران و كمیته امداد امام خمینی، اظهار داشت: امیدوارم تا با همكاری گسترده دو جانبه بتوان از ظرفیت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در توانمندسازی افراد و همكاری با كمیته امداد و نظام بهره گرفت.
رمضان لطفی، معاون توانمندسازی و كارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی هم، در این نشست با تشریح مشاغل مربوط به كسب و كار های كوچك و خانگی اظهار داشت: طرح "حركت" همچون طرح های موفقی است كه می توان روی آن برنامه ریزی كرد و توان اقتصادی جامعه هدف دو سازمان را ارتقاء بخشید.
این نشست به میزبانی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری برگزار گردید و امضای تفاهم نامه همكاری در جلسه آینده و تشكیل كارگروه های تخصصی همكاری مشترك برنامه پیشنهادی این نشست بود.
تفاهم نامه مشترك با هدف همكاری و هم افزایی جهت استفاده از امكانات دو دستگاه، در برگزاری دوره های آموزشی و رابطه بیشتر برای افزایش سطح دانش فكری و فرهنگی و توانمندسازی اقشار صدمه پذیر جامعه در جلسه بعد به امضاء دو طرف خواهد رسید.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، گفتنی است كمیته امداد در سال های اخیر در حوزه اشتغال مددجویان به صورت عملیاتی كار كرده و بحث خوداشتغالی را به خوبی دنبال كرده و سازمان خدمات اجتماعی هم در بخش های آموزشی و اشتغال فعالیت های موفقی داشته است كه همكاری این دو سازمان میتواند هم افزایی خوبی را به دنبال داشته باشد.



1397/07/02
14:34:20
0.0 / 5
4297
تگهای خبر: خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
بیمه خانه Bime khane