فرمانده انتظامی دامغان:

۳۰ هزار بسته مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در دامغان كشف و ضبط شد

۳۰ هزار بسته مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در دامغان كشف و ضبط شد

به گزارش بیمه خانه فرمانده انتظامی دامغان بابیان اینكه ۳۰ هزار بسته مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان كشف و ضبط شد، اظهار داشت: ارزش ریالی این محموله ۶۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.



سید رضا علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینكه به دنبال گزارش های واصله مردمی یكی از شهروندان در خصوص توزیع مواد غذایی فاسد در سطح شهر دامغان، مبحث در دستور كار نیروی انتظامی قرار گرفت، اظهار داشت: در بررسی های اولیه نشان از فردی بود كه با خودروی شخصی مبادرت به دست فروشی این مواد غذایی تاریخ گذشته در سطح شهر می كند بنابراین پرونده با حساسیت بیشتری ردیابی شد.
وی ضمن بیان اینكه با همكاری مقامات قضائی و بررسی های پلیس مشخص شد این فرد منزل خویش را تبدیل به انبار این مواد غذایی فاسد كرده است، اضافه كرد: با حكم مقامات غذایی و بازرسی از منزل ۳۰ هزار بسته مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته كشف و شناسایی شد.
فرمانده انتظامی دامغان بابیان اینكه در این انبار مواد غذایی شامل كنسرو و آب میوه فاسد و تاریخ گذشته وجود داشت كه خوشبختانه پیش از توزیع همگی آنها معدوم شدند، ابراز كرد: ارزش ریالی این محموله طبق نظر كارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.
علوی بابیان اینكه شهروندان باید خرید خویش را از مبادی رسمی انجام دهند و حتما به تاریخ تولید توجه داشته باشند، افزود: پرونده فرد مذكور به مراجع قضائی ارسال شد اما باید توجه داشت كه حتما پیش از خرید به استاندارد بودن محصول دقت شود.

1398/09/30
12:52:07
5.0 / 5
4318
تگهای خبر: انتظامی , پلیس , خرید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بیمه خانه Bime khane